فردا؛ برگزاری کارگاه آموزشی «رسانه قرآنی؛ ماهیت، رسالت» در غرفه ایکنا
کد خبر: 3543616
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

فردا؛ برگزاری کارگاه آموزشی «رسانه قرآنی؛ ماهیت، رسالت» در غرفه ایکنا

کانون خبرنگاران نبأ: کارگاه آموزشی «رسانه قرآنی؛ ماهیت، رسالت» فردا، 16 آبان‌ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، کارگاه آموزشی «رسانه قرآنی؛ ماهیت، رسالت» به همت کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری روز یکشنبه، ۱۶ آبان‌ماه در غرفه خبرگزاری ایکنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان با حضور در غرفه ۳۰۷ نمایشگاه مطبوعات از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ می‌توانند از نکات آموزشی این کارگاه بهره‌مند شوند.

مسابقه «مصداق ایثار در رسانه»
همچنین کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ طی روزهای ۱۴ تا ۲۱ آبان‌ماه، با برگزاری مسابقه «مصادیق ایثار در رسانه» میزبان صاحب‌نظران این عرصه در غرفه ایکنا در شبستان اصلی مصلی تهران بخش دین و اندیشه است.
اصحاب رسانه در طول دوران کاری خود با مصادیق فراوانی از ایثار در عرصه خبر رو به رو بودند که می‌توانند با حضور در غرفه ایکنا و ثبت نظرات خود برگزیده این مسابقه باشند.
برگزیدگان این مسابقه همزمان با آخرین روز از این نمایشگاه معرفی و تجلیل خواهند شد.
یادآور می‌شود، بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات طی ۱۴ تا ۲۱ آبان‌ماه، با حضور مؤسسات مطبوعاتی، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌ها در مصلی تهران برپا می‌شود.
غرفه ایکنا که در این دوره از نمایشگاه در شماره ۳۰۷ در شبستان اصلی مصلی تهران بخش دین و اندیشه، پذیرای بازدید‌کنندگان از نمایشگاه مطبوعات است و به برگزاری نشست‌های تخصصی نیز اقدام کرده است.
captcha