رسانه‌ها در ترویج مفاهیم قرآنی توفیق نسبی داشته‌اند
کد خبر: 3543639
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
امیر سرتیپ محمد ملایری:

رسانه‌ها در ترویج مفاهیم قرآنی توفیق نسبی داشته‌اند

گروه هنر: امیر سرتیپ محمد ملایری گفت: مطبوعات ایران به نظرم توانسته‌اند در حد قابل قبولی در اشاعه مفاهیم قرآنی در جامعه قدم بردارند، البته اشکالاتی وجود دارد.

امیر سرتیپ محمد ملایری، مدیر آموزش معارف جنگ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن دیدار از غرفه خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در بیست‌و‌دومین نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد: امسال دومین سالی است که از نمایشگاه مطبوعات دیدن می‌کنم، البته به شخصه دوست داشتم هرساله بازدیدکننده این رویداد باشم، اما به دلیل اشتغال فراوان بسیار برخی از مواقع قادر به این کار نیستم. 

وی افزود: مطبوعات امروز در جامعه جهانی دارای اهمیتی فراوان است، زیرا می‌تواند جامعه پیرامون خود را تحت تاثیر قرار دهد. در این راستا مطبوعات ایران به نظرم توانسته‌اند در حد قابل قبولی در اشاعه مفاهیم قرآنی در جامعه قدم بردارند، البته اشکالاتی وجود دارد، اما معتقدم رسانه‌های ما توانسته‌اند نمره قابل قبولی در این عرصه دریافت کنند. 

امیر سرتیپ ملایری تاکید کرد: توصیه من به مطبوعات این است که به موضوعاتی بپردازند که توسل به آنها بتواند برای جوانان این مرز و بوم دستاورد دینی و اخلاقی داشته باشد؛ خواسته‌ای که با تمسک به مفاهیم قرآن قابل دسترسی است. 

وی در بخش دیگری از سخنانش به صلابت ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: قدرت ارتش ایران اسلامی و دیگر نیروهای مسلح منطقه و دنیا را تحت تاثیر قرار داده است؛ این امتیاز نیز به واسطه تمسک به ولایت فراهم آمده است. برای درک بهتر ارتش قبل از انقلاب را مثال می‌زنم که قدرتی پوشالی داشت، اما در زمان حال قدرت ما از داشته‌های خودمان نشئت گرفته است. 

مشاور اسبق هیئت رئیسه نیروی زمینی ارتش در پایان تصریح کرد: نیروهای ارتش همیشه با جان و دل در خدمت ارزش‌های انقلاب هستند و از هیچ جانفشانی در این حوزه دریغ نورزیده‌اند. من نیز در همین راستا دو چشم خود را در راه انقلاب داده‌ام تا ایران اسلامی سربلند بماند؛ اتفاقی که به یاری نیروهای مسلح کشورمان رخ خواهد داد.

captcha