عملیاتی‌نشدن اراده آمریکا نشانه افول ابرقدرت‌ها است
کد خبر: 4191414
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
مشاور فرمانده کل قوا :

عملیاتی‌نشدن اراده آمریکا نشانه افول ابرقدرت‌ها است

علی شمشیری عملیاتی‌نشدن اراده کشورهای ابرقدرت در کشورهای مسلمان را نشانه افول آنها دانست و گفت: امام خمینی(ره)، پیروزی انقلاب، حمله صدام به کویت و فروپاشی شوروی را پیش‌بینی کرده بودند، غلبه مستضعفین بر مستکبرین را در یمن و فلسطین می‌بینیم.

علی شمشیری، مشاور فرمانده کل قوابه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری حرم حضرت معصومه(س)، علی شمشیری، مشاور فرمانده کل قوا در یادواره سرداران شهید مقاومت که شب گذشته 11 دی‌ماه در شبستان حضرت زهرا(س) حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به حوادث اخیر غزه، اظهار کرد: حماس و رزمندگان جبهه مقاومت با انجام عملیات بی‌سابقه طوفان‌الاقصی ضربات سنگینی را به رژیم صهیونیستی وارد کردند که در ۷۵ سال اخیر کم‌سابقه بود.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی در حالی صورت گرفت که رژیم غاصب صهیونیستی هیچگاه تصور نمی‌کرد که چنین ضربه‌ای از درون بخورند و غافلگیر شوند.

وی ادامه داد: یکی از عواملی که موجب شد رزمندگان فلسطینی در مقابله با رژیم صهیونیستی امید داشته باشند شکست اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه با حزب‌الله لبنان بود که هیمنه پوشالی آنان فرو ریخت.

مشاور فرمانده کل قوا با بیان اینکه در سال‌های دفاع مقدس با رشادت‌ها و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام یک وجب از خاک کشور به اشغال دشمن در نیامد، بیان کرد: امروز محور مقاومت نیز از همین امر الهام گرفته و در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده اند.

شمشیری گفت: در روز‌های اول جنگ غزه، اسرائیل اعلام کرده بود که در مدت یک هفته حماس را از بین خواهد برد؛ اما تاکنون به این خیال واهی خود دست پیدا نکرده و فقط دست به بمباران مناطق مسکونی، بیمارستان‌ها و مساجد مردم غزه کرده و زیرساخت‌های منطقه را از بین برده است که این امر نشان‌دهنده درماندگی آنان است.

وی با بیان اینکه سرداران رشید اسلام همانند شهید حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که می‌توان بدون تکیه بر ابرقدرت‌ها در برابر استکبار ایستاد و مبارزه کرد، افزود: امروز رزمندگان جبهه مقاومت و مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه از مرگ و شهادت، هراسی به دل ندارند و همین امر موجب شد تا شرایط جنگ در غزه به گونه دیگری پیش رود و امروز این حماس است که برای رژیم صهیونیستی شرط می‌گذارد.

شمشیری عملیاتی‌نشدن اراده کشورهای ابرقدرت در کشورهای مسلمان را نشانه افول آنها دانست و گفت: امام همان‌طور که پیروزی انقلاب، حمله صدام به کویت و فروپاشی شوروی را پیش‌بینی کرده بودند و همه آنها محقق شد، غلبه مستضعفین بر مستکبرین را هم پیش‌بینی کردند و الان شواهد آن را در یمن و فلسطین می‌بینیم.

یادآور می‌شود، یادواره سرداران شهید مقاومت به منظور پاسداشت مقام شامخ سرداران بزرگ مقاومت اسلامی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابوالمهدی المهندس و سردار شهید سیدرضی موسوی از سوی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی، اداره امور بین‌الملل آستان حرم کریمه اهل بیت(ع) و بنیاد بین‌المللی اربعین و ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با حضور جمعی از مهاجران و اتباع و مهمانان خارجی از خانواده بزرگ مقاومت در شبستان حضرت زهرا(س) حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

مداحی مداحان اهل بیت(ع) و سرودخوانی گروه سرود مهاجران به همراه تجلیل از ۸ خانواده شهید مقاومت و مدافع حرم از فاطمیون، زینبیون و مقاومت اسلامی عراق، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha