انقلاب اسلامی پایه‌گذار اندیشه دفاع از فلسطین است
کد خبر: 4187124
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
شاور مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب :

انقلاب اسلامی پایه‌گذار اندیشه دفاع از فلسطین است

حجت‌الاسلام زمانی گفت: انقلاب اسلامی اندیشه دفاع از فلسطین را در میان کشور‌های اسلامی پایه‌گذاری کرد و تنها کشوری است که پای حمایت از مردم مظلوم ایستاده است.

به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی، مشاور مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب  در هفتمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی که امروز 19 آذرماه، در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: برخی باور ندارند که نابودی اسرائیل قطعی خواهد بود، اتفاقات بسیاری قابل باور نبود، ولی رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه هیچ فردی تصور نمی‌کرد انقلاب اسلامی در مقابل رژیم شاهنشاهی به پیروزی برسد، ولی این اتفاق رقم خورد، ادامه داد: پیروزی حق علیه باطل جزو وعده‌های الهی است و جنگ غزه و عملیات طوفان الاقصی در مسیر نابودی اسرائیل است.

مشاور مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب با اشاره به اینکه درپی جنایات اسرائیل بیش از ۱۰۰ هزار فلسطینی در دیگر کشور‌ها آواره هستند، ابراز کرد: همچنین در طول ۷۵ سال گذشته جنایات بسیاری را مرتکب شده و فلسطینیان بسیاری را به شهادت رسانده است.

زمانی با بیان اینکه اسرائیل اعلام کرد که دومین ارتش شکست‌ناپذیر دنیا است، تصریح کرد: این ادعا موجب شد ترس کشور‌های بسیاری را فرا بگیرد و هیچ پاسخی به جنایات اسرائیل داده نشود؛ سپس اسرائیل به کشور‌های مختلف اسلامی دست‌اندازی کرد، این دست‌اندازی در برخی از کشور‌ها مانند زمان رژیم شاهنشاهی ایران با راه‌اندازی سفارت اتفاق افتاد.

مشاور مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب با بیان اینکه صهیونیسم به فلسطین و غزه قانع نمی‌شود، ابراز کرد: تا زمانی که مسلمانان در دنیا وجود داشته باشند، صهیونیست‌ها به دشمنی و جنایت ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه یهودیان بسیاری از پیامبران را کشته‌اند، بیان کرد: در میان تمام جوامع بشری، یهودیان بیش از همه دنیا پرست هستند، ابراز کرد: اگرچه تمام جنایات یهودیت در تاریخ اثبات شده است، ولی اسلام دستور داده است اگر یهودیان شما را نکشند و از سرزمین‌تان اخراج نکنند شما باید با عدالت با آن‌ها برخورد کنید.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها گروهی از یهودیان هستند که اعتقاد دارند باید تا قیامت با مسلمانان بجنگند و آن‌ها را بکشند که در میان خود یهودیان نیز مخالفانی دارند.

مشاور مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب با بیان اینکه انقلاب اسلامی اندیشه دفاع از فلسطین را در میان کشور‌های اسلامی پایه‌گذاری کرد، ابراز کرد: انقلاب اسلامی تنها کشوری است که پای حمایت از مردم مظلوم ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه در جنگ ۳۳ روزه ثابت شد که اسرائیل شکست ناپذیر نیست، اظهار کرد: طوفان الاقصی سیلی محکم‌تری به اسرائیل بود و مقاومت امروز حماس نیز نشان از قدرت گرفتن فلسطین است.

زمانی یادآور شد: اعتقاد و باور ما بر این است که اگر مقاومت فلسطین ادامه داشته باشد قطعا اسرائیل زودتر از ۲۵ سال آینده نابود خواهد شد.

انتهای پیام
captcha