چگونه کیفیت ابزار تلاوت را افزایش دهیم + فیلم
کد خبر: 4179696
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
شنبه‌های آموزشی / 7

چگونه کیفیت ابزار تلاوت را افزایش دهیم + فیلم

قسمت هفتم بسته‌ آموزشی تقلید در تلاوت قرآن کریم به بحث ابزارهای تلاوت و نحوه با کیفیت کردن این ابزارها پرداخته است.

چگونه کیفیت ابزار تلاوت را افزایش دهیم؟ + فیلم

به گزارش ایکنا، هفتمین قسمت از بسته آموزشی تقلید در تلاوت قرآن کریم با تدریس علی محرابی، حافظ،‌ قاری و مدرس قرآن کریم صبح امروز سیزدهم آبان‌ماه منتشر شد. 

این بسته‌های آموزشی که پیوست آموزشی مجمع قاریان نوجوان است، روزهای شنبه ساعت ۱۰ صبح در خبرگزاری ایکنا،‌ سایت سازمان اوقاف و امور خیریه و صفحات مربوط به مسابقات رسمی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی منتشر می‌شود. 

در این آموزش‌ها که بیش از ۵۰ جلسه به طول خواهد انجامید موضوعات تخصصیِ عمومی در حوزه تلاوت قرآن کریم آموزش داده خواهد شد. در ادامه متن و فیلم این قسمت آمده است؛

«افراد زیادی ممکن است قاری قرآن شوند، اما فقط آنهایی عالی می‌شوند که کیفیت ابزار تلاوت آنها هم عالی باشد.

منظور از ابزار تلاوت چیست؟ منظور همان کارهایی است که با حنجره در تلاوت انجام می‌دهیم. حالا این سوال مطرح است که چگونه می‌توانیم کیفیت این ابزارِ تلاوت را بالا ببریم؟

ما نمی‌توانیم به مراحل عالی تلاوت برسیم مگر با جمع کردن ابزارِ عالی برای تلاوت، این ابزار را هیچ‌گونه نمی‌توانیم به دست بیاوریم مگر با عالی شدن کیفیت تقلید.

کسانی که کیفیت تقلید آنها عالی می‌شود سرعت پیشرفت آنها هم عالی می‌شود، چون در هر سبکی کارهای تکراری بسیاری وجود دارد، وقتی بر یکی از آنها مسلط شوید به سرعت بر سایر موارد مشابه هم مسلط خواهید شد. 

از چند جلسه آینده به شما خواهیم گفت چگونه کیفیت تقلید خود را عالی و با کیفیت کنیم.»

انتهای پیام
captcha