شهادت 3 فرمانده دیگر گروهان‌های قدس / فلاخن داود صهیونیست‌ها به کارافتاد + فیلم
کد خبر: 4140162
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
با تحولات فلسطین

شهادت 3 فرمانده دیگر گروهان‌های قدس / فلاخن داود صهیونیست‌ها به کارافتاد + فیلم

در تازه ترین جنایت دشمن صهیونیستی در نوار غزه، 3 فرمانده گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی به شهادت رسیده و بیش از 12 نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنگنده های اسرائیلی بامداد پنجشنبه آپارتمانی مسکونی را در شهرک حمد در شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه با بمب‌های هدایت شونده GBU 39 هدف قرار دادند که طی آن 3 فرمانده گروهان‌های قدس به شهادت رسیدند.
اسامی شهدا به این شرح است:
شهید علی حسن محمد غالی
شهید محمود حسن محمد غالی
شهید محمود ولید عبدالجواد
گروهان‌های قدس شهادت علی حسن غالی ابو محمد، عضو شورای نظامی این گروهان‌ها و مسئول یگان موشکی آن در بمباران آپارتمانی مسکونی در خان یونس را تأیید کرد.
بمب هدایت‌شونده GBU 39 که جنگنده‌های اسرائیلی در ترور فرمانده ارشد گروهان‌های قدس در خان یونس از آن استفاده کردند، ساخت آمریکا است.


شهادت 25 فلسطینی از ابتدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه


وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از آغاز حملات دشمن صهیونیستی به این باریکه در روز سه شنبه تا این لحظه 25 فلسطینی به شهادت رسیدند.
شمار مجروحان هم تاکنون به حدود 100 نفر رسیده است.

فلاخن داود صهیونیست‌ها به کار افتاد 

همچنین موشک‌های مقاومت فلسطین برای اولین بار رژیم اشغالگر صهیونیستی را مجبور به استفاده از سامانه دفاعی «فلاخن داود» کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطین از عصر چهارشنبه در پاسخ به حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه، اراضی اشغالی را آماج حملات گسترده راکتی قرار دادند.

گروه‌های مقاومت علاوه بر شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور باریکه غزه، دیگر شهرهای اسرائیلی از جمله تل‌آویو و یافا را هم آماج حملات راکتی قرار دادند.

روزنامه عبری‌زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که مقاومت در غزه موشکی سنگین به سمت تل آویو شلیک کرد که در پی آن ارتش رژیم صهیونیستی برای اولین بار مجبور به فعال‌سازی سامانه فلاخن داود به منظور رهگیری و انهدام این موشک شد که به سمت مناطق مسکونی شلیک شده بود.

شهادت 3 فرمانده دیگر گروهان‌های قدس / فلاخن داود صهیونیست‌ها به کارافتاد
منبع مذکور تأکید کرد که رهگیری این موشک با استفاده از سامانه فلاخن داود یک میلیون دلار برای رژیم صهیونیستی هزینه به دنبال داشته است.

 

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، صهیونیست‌ها بامداد امروز پنجشنبه، ۲۱ اردیبهشت به شهرهای جنین، نابلس، طولکرم و طوباس در کرانه باختری اشغالی حمله کردند که با مقاومت مسلحانه مبارزان فلسطینی مواجه شدند.

بر اساس این گزارش‌، در پی این درگیری مسلحانه یک جوان فلسطینی در جنین شهید شد و دو نظامی صهیونیست در طوباس زخمی شدند.

 در حمله نیروهای ویژه صهیونیست به اردوگاه «نور شمس» در شرق طولکرم، دو شهروند فلسطینی و یک نظامی صهیونست زخمی شدند.

انتهای پیام
captcha