موشک‌های مقاومت تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیست‌نشین را هدف گرفت + فیلم
کد خبر: 4140063
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

موشک‌های مقاومت تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیست‌نشین را هدف گرفت + فیلم

مقاومت فلسطین در پاسخ به موج جدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیست همجوار غزه را هدف شلیک موشک قرار داده است.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، رژیم صهیونیستی ظهر امروز موج حملات جدید خود علیه مناطق مختلف از نوار غزه را آغاز کرد.

به گفته منابع پزشکی در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شرق خان یونس که جمعی از کشاورزان را در مزارعشان هدف گرفت دستکم یک نفر به شهادت رسید.

همزمان رژیم صهیونیستی مناطقی از القراره، عبسان الکبیره و شرق رفح و شمال نوار غزه را هدف گرفت که یک شهید و ده‌ها زخمی برجای گذاشت و دست‌کم دو کودک در بین زخمی‌ها هستند.

 

 

مقاومت تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیست‌نشین را موشک باران کرد/اماده

در واکنش به حملات امروز رژیم صهیونیستی به غزه ده‌ها موشک از سمت نوار غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در همجواری غزه شلیک شده است.

صدای آژیر خطر هم در این شهرک‌ها بخصوص اشدود و نتیفوت به صدا درآمده و صهیونیست‌ها به پناهگاه‌ها گریخته‌اند.

الجزیره گزارش داد که یک فروند از این موشک‌ها به خانه‌ای در سدیروت اصابت کرده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از زخمی شدن چند نفر از صهیونیست‌ها در این حمله خبر داد و گفت که صداهای انفجاری نیز در منطقه بالماحیم در 17 کیلومتری شهر تل‌آویو شنیده می‌شود.

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شهرک صهیونیست‌نشین عسقلان آماج حملات راکتی از سمت غزه قرار گرفته است و در تل‌آویو و حومه آن هم صدای آژیر خطر شنیده می‌شود.

منابع خبری از توقف پروازهای فرودگاه بین‌المللی بن‌گورین تل‌آویو خبر می‌دهند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از دیروز قریب به هفت هزار نفر از ساکنان شهرک‌های صهیونیست‌نشین همجوار غزه از ترس موشک‌های مقاومت خانه‌های خود را رها کرده‌اند.

مقاومت تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیست‌نشین را موشک باران کرد/امادهمقاومت تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیست‌نشین را موشک باران کرد/اماده

انتهای پیام
captcha