شهادت 4 فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در کرانه باختری
کد خبر: 4138634
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

شهادت 4 فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در کرانه باختری

در ادامه حملات نظامیان و شهرک‌نشینان رژیم اشغالگر صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری در روز گذشته، 4 فلسطینی شهید و ده‌ها تن دیگر مجروح و بازداشت شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از العالم، بر اثر این حملات سه پسر جوان و یک دختر جوان فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به نابلس و حواره شهید و چند فلسطینی هم در درگیری با اشغالگران صهیونیست مجروح شدند.

همچنین در این درگیری‌ها 13 فلسطینی نیز بازداشت شدند.

احمد جبریل مدیر مرکز اورژانس در هلال احمر فلسطین گفت که درحملات صهیونیست‌ها، 166 شهروند فلسطینی زخمی و 152 نفر نیز بر اثر استنشاق گاز های اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

نظامیان صهیونیست در یک اقدام متجاوزانه دیگر رستورانی در روستای الوجله از توابع بیت لحم را تخریب کردند.

نظامیان اشغالگر همچنین به محاصره شهر اریحا برای سیزدهمین روزمتوالی ادامه دادند و با برپایی ایست‌های بازرسی نظامی در ورودی‌های اصلی شهر و منع تردد خودروها و کامیون‌ها در رفت وآمد شهروندان فلسطینی محدودیت ایجاد کردند.

همچنین یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و رفتارهای تحریک آمیز آنان در این مکان ادامه یافت و این یورش با حمایت نظامیان صهیونیست صورت گرفت.

شهادت 4 فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در کرانه باختری

برخی از شهرک‌نشینان در شهرک خافات ماعون درجنوب الخلیل به چوپانان در نزدیک منطقه شان حمله‌ور شدند که دراین حمله یک جوان 19 ساله فلسطینی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به مرگ تهدید شد.

شهرک‌نشینان همچنین گله‌های گوسفند فلسطینیان را از منطقه راندند و برخی از گوسفندان را کشتند و شماری دیگر را سرقت کردند.

انتهای پیام
captcha