حماس: اسرا و مسجدالاقصی خط قرمز مقاومت است
کد خبر: 4138517
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

حماس: اسرا و مسجدالاقصی خط قرمز مقاومت است

«زاهر الجبارین»، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد: اسرا و مسجد الاقصی دو خط قرمزی است که تعرض به آن امکان‌پذیر نبوده و مقاومت تنها گزینه برای بازدارندگی اشغالگران از اقدامات جنایتکارانه آنان است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، الجبارین ادامه داد: اسرا افتخار و عزت ما بوده که از امت، مسجدالاقصی و فلسطین دفاع کردند و ما نمی‌توانیم از آنها دست برداریم، مقاومت همچنان به عهد خود با اسرا و یاری آنها در تمام میدان‌ها پایبند است.

وی افزود: اگر اشغالگران تصور می‌کنند که می‌توانند اسرای ما به ویژه اسرای بیمار و بازداشت موقت را منزوی کنند دچار توهم بوده و هرگونه درگیری در زندان‌ها را به بیرون منتقل  کرده و مقاومت قطعاً دست بسته نخواهد بود.

زاهر الجبارین تاکید کرد: بن غفیر سرشار از کینه علیه ملت فلسطین بوده و تلاش می‌کند نفرت خود را علیه این ملت تخلیه کند. روز سه‌شنبه شیخ خضر عدنان از رهبران جهاد اسلامی پس از 86 روز اعتصاب غذا در زندان اشغالگران اسرائیلی به شهادت رسید.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس ادامه داد: جنبش حماس شهادت خضر عدنان را به ملت فلسطین، مقاومت قهرمان و امت عربی و اسلامی و برداران خود در جنبش جهاد اسلامی تسلیت می‌گوید.

این عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: اشغالگران صهیونیست و دولت جنایتکار و افراطی آن مسئول جنایت ترور علیه این رهبر فلسطینی بوده که با خونسردی کامل انجام شد.

انتهای پیام
captcha