نشست کارگروه قرآنی اعتاب مقدس در قم برگزار شد
کد خبر: 4116242
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

نشست کارگروه قرآنی اعتاب مقدس در قم برگزار شد

پنجاهمین کارگروه قرآنی فرهنگی اعتاب مقدسه ایران اسلامی با موضوع بررسی برنامه‌های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

کارگروه قرآنی اعتاب مقدسبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، پنجاهمین کارگروه قرآنی فرهنگی اعتاب مقدسه ایران اسلامی با حضور نمایندگان اعتاب مقدس از آستان‌های قدس رضوی، حضرت معصومه(س)، حضرت عبدالعظیم(ع)، مسجد مقدس جمکران و بعثه مقام معظم رهبری روز گذشته، اول بهمن‌ماه، در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست عباس سلیمی، رئیس این کارگروه برگزار شد، نمایندگان قرآنی اعتاب مقدس در خصوص موضوعاتی همچون بررسی بخش‌های مختلف طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» با محوریت آموزش مفاهیم قرآن، ارائه راهکارهای قرآنی در حوزه کودک و نوجوان، ارائه گزارش تربیت معلم کودک، ارائه برنامه‌های نیمه شعبان و نحوه تعامل و همکاری اعتاب مقدس در اجرای این برنامه‌ها و ارائه برنامه‌های قرآنی و فرهنگی به‌مناسبت تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز بحث و تبادل نظر کردند.

حجت‌الاسلام مهدی حسین‌آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در این نشست با اشاره به جایگاه رفیع این مسجد مقدس و رغبت روزافزون مردم به این مسجد مبارک به تبیین برنامه‌های ایام نیمه شعبان پرداخت.

وی با اشاره به نامگذاری روز نیمه شعبان با عنوان «روز امید»، از اجرای ویژه‌برنامه‌ها، محافل و مسابقات مختلف فرهنگی و قرآنی و همچنین نشر معارف نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در آن ایام خبر داد.

در پایان این نشست مقرر شد، آستان‌های مقدس نسبت به تولید آثار قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان بیش از پیش اهتمام داشته و برنامه‌های ویژه‌ای را در این حوزه تدارک ببینند.

انتهای پیام
captcha