مراسم بزرگداشت شهید امنیت در قم برگزار شد
کد خبر: 4089829
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲

مراسم بزرگداشت شهید امنیت در قم برگزار شد

آیین بزرگداشت شهید امنیت، طلبه بسیجی شهید مهدی زاهدلویی با حضور مردم و مسئولان استانی در امامزاده سید معصوم (ع) منطقه نیروگاه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از قم، آیین بزرگداشت شهید امنیت، طلبه بسیجی شهید مهدی زاهدلویی با حضور مردم و مسئولان استانی، شامگاه 12 مردادماه در امامزاده سید معصوم (ع) منطقه نیروگاه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولانی از دفتر رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد با قرائت قرآن، مداحی و مدیحه سرایی یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستار زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قم با اشاره به شهادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت، امام حسن عسکری (ع) گفت: وضعیت کنونی کشور ما مشابه وضعیت دوران این امام همام است چرا که تنها ملتی که در راه عدالت است و پرچم عدالت‌خواهی را در دنیا بر افراشته، نظام مقدس اسلامی است.

وی با اشاره به فتنه انگیزی‌ها و دشمنی‌های مستکبران برای آسیب رساندن به اسلام و انقلاب گفت: دولت از پیشرفت همه جانبه ملت ما واهمه دارد و تلاش می‌کند با این فتنه‌های کور از حرکت شتابنده ایران اسلامی بکاهد.

ستارزاده شهادت را بالاترین مقام و مرتبه انسانی دانست و گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز جوانان ما با الگو گرفتن از سید الشهدا (ع) آرزو دارند خون خود را در راه اسلام و انقلاب نثار کنند.

یادآور می‌شود، طلبه بسیجی و خادم امامزاده سید معصوم (ع) شهید مهدی زاهدلویی در اغتشاشات رخ داده در منطقه نیروگاه مصدوم شد و پس از یک هفته تحمل جراحات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha