فعالیت‌های مؤسسه قرآنی کربلایی کاظم تشریح شد
کد خبر: 4089219
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
در شش ماهه ابتدایی امسال

فعالیت‌های مؤسسه قرآنی کربلایی کاظم تشریح شد

مدیر مؤسسه قرآن و عترت کربلایی کاظم ساروقی به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده از سوی این مؤسسه در شش ماهه اول سال 1401 پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اصغر کریمی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت کربلایی کاظم ساروقیحجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اصغر کریمی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت کربلایی کاظم ساروقی در گفت‌وگو با ایکنا از قم به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده از سوی این مؤسسه در شش ماهه اول سال 1401 پرداخت و اظهار کرد: اولین برنامه مؤسسه کربلایی کاظم در سال 1401 تشکیل جلسات ترتیل، تفسیر و سخنرانی در زندان لنگرود قم بود که با حضور قاریان و اساتید قرآن و شرکت زندانیان در ترم بهار برگزار شد.

وی افزود: به‌مناسبت ماه مبارک رمضان نیز، جلسات ختم قرآن کریم در مدارس ناحیه یک قم با شرکت 70 تا 150 نفر از دانش‌آموزان این مدارس برگزار شد.

کریمی گفت: همچنین به‌صورت مستمر جلسات عمومی قرآن کریم در منازل شهروندان در طول فصل بهار و تابستان به‌صورت دو هفته یک بار با حدود 60 تا 100 نفر شرکت‌کننده برگزار شد که این جلسات در فصل پاییز و زمستان نیز ادامه دارد.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت کربلایی کاظم ساروقی در رابطه با کلاس‌های برگزار شده در این مؤسسه بیان کرد: در طول ترم بهار و تابستان امسال، کلاس‌های آموزشی در رشته‌های حفظ و تثبیت حفظ، تجوید، روخوانی و روانخوانی در رده سنی نوجوان و بزرگسال ویژه آقایان و بانوان در مؤسسه برگزار شد که در 20 دوره برگزاری این کلاس‌ها در حدود 100 نفر شرکت کردند.

وی از همکاری مؤسسه قرآن و عترت کربلایی کاظم ساروقی با آموزش و پرورش خبر داد و گفت: با همکاری یکی از مدارس ناحیه چهار قم در شهرک پردیسان، کلاس‌های آموزشی را به‌صورت ترم دو ماهه و تخصصی با جمعیتی در حدود 25 نفر برگزار کردیم. همچنین اردویی دانش‌آموزی با جمعیت 20 نفر و به مدت یک روز در شهر مقدس قم برای نوجوانان برگزار شد و به‌مدت دو ماه در اردوگاه دانش‌آموزی 15 خرداد نیز در برگزاری اردو با آموزش و پرورش همکاری کردیم.

انتهای پیام
captcha