حضور ۳ نماینده چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن وزارت نفت
کد خبر: 4071147
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

حضور ۳ نماینده چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن وزارت نفت

مسئول دارالقرآن شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری از حضور سه نماینده از قرآنیان استان در ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان وزارت نفت خبر داد.

محمدصادق حیدری، مسئول دارالقرآن شرکت گاز چهارمحال و بختیاری

محمدصادق حیدری، مسئول دارالقرآن شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری و قاری ممتاز استان در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه کارکنان وزارت نفت از امروز 25 تیرماه تا 26 همین ماه در تبریز و به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، اظهار کرد: شرکت گاز استان که موفق شد در فروردین‌ماه امسال و در مرحله کشوری مسابقات قرآن شرکت گاز سه جایگاه نخست کشور را در این رویداد مهم قرآنی کسب کند، امروز با سه نماینده در مسابقات سراسری وزرات نفت حضور یافته است.

وی ادامه داد: آذر طاهری در ۲۰ جزء بانوان، نیازعلی مولوی در ۲۰ جزء آقایان و محمدصادق حیدری در قرائت ترتیل حائز در مرحله کشوری مسابقات قرآن شرکت گاز حائز رتبه نخست شدند و به مسابقات قرآن وزارت نفت کشور راه یافتند که امروز در این مسابقات حضور دارند.

مسئول دارالقرآن شرکت گاز استان با اشاره به توفیق این شرکت در مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم کارکنان شرکت‌ ملی گاز سراسر کشور و در تشریح روند برگزاری این مسابقات در استان، اظهار کرد: مرحله استانی این مسابقات در گروه‌های همکاران آقا و بانو، همسران کارکنان و فرزندان در رده‌های سنی مختلف و بخش‌های کتبی و شفاهی در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق و حفظ ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۳۰ جزء و نیز خطبه‌های منتخب نهج‌البلاغه با حضور ۳۰۰ شرکت‌کننده برگزار شد.

حیدری با تصریح اینکه شرکت گاز استان پرافتخارترین شرکت کشور در مسابقات قرآن امسال شد، گفت: این در حالیست که شرکت‌کنندگان برخی استان‌ها از متسابقان برگزیده مسابقات سراسری اوقاف بودند و کسب این نتایج درخشان توسط نمایندگان استان در تاریخ گاز استان بی‌سابقه بوده است. تلاش شده که نمایندگان استان برای حضور در این مسابقات حتی‌الامکان آماده شوند.

انتهای پیام
captcha