درخشش نمایندگان چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن وزارت نفت
کد خبر: 4071919
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

درخشش نمایندگان چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن وزارت نفت

مسابقات سراسری قرآن وزارت نفت با میزبانی تبریز برگزار شد و آذر طاهری در رشته حفظ ۲۰ جزء رتبه نخست و محمدصادق حیدری در قرائت ترتیل رتبه دوم کشوری را کسب کردند.

مسابقات قرآن وزارت نفت

محمدصادق حیدری، مسئول دارالقرآن شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری و قاری ممتاز استان در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به کسب دو رتبه برگزیده کشوری در مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت نفت توسط نمایندگان شرکت گاز استان، اظهار کرد: این مسابقات در روزهای ۲۵ و ۲۶ تیرماه به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در تبریز برگزار شد که دو نماینده از سه نماینده استان در این دوره از مسابقات حائز عناوین برگزیده کشوری شدند.

وی ادامه داد: بنده در رشته قرائت ترتیل موفق به کسب رتبه دوم کشور شدم؛ همچنین آذر طاهری در رشته حفظ ۲۰ جزء موفق به کسب رتبه نخست این رشته را در بخش بانوان شد.

حیدری گفت: شرکت گاز استان که موفق شد در فروردین‌ماه امسال و در مرحله کشوری مسابقات قرآن شرکت گاز سه جایگاه نخست کشور را در این رویداد مهم قرآنی و در رشته‌های حفظ ۲۰ جزء بانوان و آقایان و نیز قرائت ترتیل کسب کند، با این سه نماینده در مسابقات سراسری وزرات نفت حضور یافته بود.

انتهای پیام
captcha