دسترسی زائران به حرم مطهر بانوی کرامت آسان‌تر می‌شود
کد خبر: 4068875
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷

دسترسی زائران به حرم مطهر بانوی کرامت آسان‌تر می‌شود

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت از راه اندازی خط ویژه اتوبوسرانی اطراف حرم، افزایش خودروهای زائربر در پیاده راه‌ها و ایجاد یک خط عبور ویژه عابران پیاده روبروی درب 24 حرم مطهر با همکاری شهرداری قم خبر داد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اشرف عبدی، مدیر حرم مطهر بانوی کرامت طی سخنانی از برگزاری دومین نشست مشترک مدیریت حرم مطهر بانوی کرامت با مدیران حمل و نقل شهرداری قم با موضوع بررسی دسترسی آسان زائران به حرم مطهر بانوی کرامت خبر داد.

وی با بیان اینکه در این نشست مصوبات خوبی داشتیم، افزود: قرار شد سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خط ویژه‌ای را اطراف حرم مطهر ایجاد کند که از چهارراه شهدا شروع شود و به سمت پل آهنچی، میدان مطهری، سه راه بازار، عمار یاسر، میدان روح‌الله و چهارراه شهدا حرکت کند.

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: برای راه‌اندازی این خط ویژه ۴ دستگاه اتوبوس ظرف هفته آینده اختصاص داده می‌شود تا دسترسی افراد به اطراف حرم آسان‌تر شود.

وی اضافه کرد: از دیگر مصوبات این جلسه ایجاد یک خط عبور ویژه عابران پیاده در روبروی درب ۲۴ در عرض خیابان اراک است که طرح جدیدی را شهرداری برای حفظ جان و ایمنی مردم اجرا خواهد کرد.

عبدی گفت: در زمینه خودروهای زائربر نیز تا به حال ۳ خط داشتیم که بنا شد آستان مقدس بانوی کرامت یک خط هم از چهارراه شهدا تا درب ۱۲ (باب القبله) راه اندازی کند که در صورت راه‌اندازی این خط، خودروهای شهرداری برای حمل و نقل زائران هزینه دریافت نخواهند کرد.

انتهای پیام
captcha