نشست کنگره ۴ هزار شهید روحانی در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4056861
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

نشست کنگره ۴ هزار شهید روحانی در قم برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: نشست کنگره چهار هزار روحانی شهید با عنوان «دفاع از اسلام ناب محمدی و حاکمیت ارزش‌ها» با سخنرانی آیت‌الله فاضل لنکرانی با حضور اقشار مختلف و مسئولان کشوری در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار می‌شود.

نشست کنگره ۴ هزار شهید روحانی در قم به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، حجت‌الاسلام سیدجواد نورموسوی، مسئول روابط عمومی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) طی سخنانی اظهار کرد: حوزه‌های علمی شیعه در طول تاریخ پربار خویش جایگاه علمی و عملی رفیعی کسب کرده و در جای‌جای عرصه تاریخ نقش حیاتی خود را نشان داده است.

وی ادامه داد: روحانیان و علما علاوه بر هدایت جامعه و حفظ ارزش‌های دینی، در همه صحنه‌ها حضور داشته‌اند و در مقابل استبداد و استعمار قد علم می‌کردند که در این راه نیز به تبعید و یا شهادت آنها منجر شده‌ است.

مسئول برگزاری این همایش گفت: به همت مرکز فقهی ائمه اطهار و سپاه حضرت علی‌ بن ابیطالب(ع) و ستاد کنگره چهار هزار شهید روحانی، به پاسداشت مقام والای این شهیدان، نشست کنگره چهار هزار روحانی شهید با عنوان «دفاع از اسلام ناب محمدی و حاکمیت ارزش‌ها» با سخنرانی آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام اکبری، نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) و خاطره‌گویی حسین کاجی و با حضور اقشار مختلف و مسئولین کشور و دانشگاهی و حوزوی و رهروان راه پاک مقدس شهیدان، 28 اردیبهشت‌ماه، ساعت 11 در سالن اجتماعات مرحوم آیت‌الله فاضل لنکرانی(ره) مرکز فقهی ائمه اطهار قم برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی کشور، چهارم خردادماه به‌صورت حضوری در قم و به‌صورت مجازی در همه استان‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha