حضور تولیت حرم حضرت معصومه(س) به‌همراه مدیران استانی در مساجد قم
کد خبر: 4029904
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
در قالب دیدار چهره به چهره با مردم انجام می‌شود؛

حضور تولیت حرم حضرت معصومه(س) به‌همراه مدیران استانی در مساجد قم

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: حضور در میان مردم و دیدار چهره به چهره با اقشار مختلف موضوع مهمی است که در این راستا به صورت منظم در مساجد سطح شهر با همراهی مدیران آموزش و پرورش، ارشاد و دیگر نهادها حضور پیدا می‌کنیم تا بتوانیم مشکلات مردم را پیگیری کنیم.

آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه(س)به گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه(س) در نشستی که به منظور پاسخگویی به سؤالات خبرنگاران امروز 29 دی‌ماه در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم که این جلسات هر چه بهتر و بیشتر بتواند به ارتقای فرهنگ و دیگر ابعاد شهر مقدس قم کمک کند.

وی بر لزوم تداوم نشست‌هایی با حضور خبرنگاران تأکید کرد و ادامه داد: یکی از درخواست‌های خبرنگاران که مطرح شده حضور این جانب در بین اقشار مردم بود که این حضور با روش‌های مختلف می‌تواند تحقق پیدا کند اگرچه که فی‌الجمله در بین مردم حضور داشتیم ولی خبرنگار و عکاس نبوده و اطلاع‌رسانی صورت نمی‌گرفته ولی این حضور بیشتر هم می‌شود.

امام جمعه قم با بیان اینکه تشکیل شورای رسانه‌ای در کنار شورای فرهنگ عمومی هم پیشنهاد اصحاب رسانه بود که اداره کل ارشاد استان باید ساز و کارش را درست کند، بیان کرد: بحث حمایت از ایجاد جاذبه‌های غیرمذهبی در قم برای اشتغال و جذب گردشگر بیشتر به شهرداری و میراث فرهنگی مربوط می‌شود که به آنها ابلاغ می‌کنیم.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به اینکه تور حرم‌شناسی هم برای خبرنگاران و اصحاب رسانه برنامه‌ریزی شده است، افزود: در رابطه با حضور بیشتر در میان مردم جلساتی تشکیل شده تا به صورت منظم در مساجد سطح شهر حضور پیدا کنیم و این حضور باید یک حضور جامع باشد و با هماهنگی آموزش و پرورش، ارشاد و دیگر نهادها دنبال شود.

وی با تاکید بر تسهیل در روند جذب خادمان افتخاری حوزه رسانه در حرم مطهر، که ساز و کار آن در حال بررسی است، گفت: اصحاب رسانه اگر انتقاد و پیشنهادی نسبت به دیگر ارگان‌های شهر مقدس قم داشته باشند می‌توانند به ما منتقل کنند و ما این پیشنهادات را به آنها منتقل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قم در پایان یادآور شد: در مورد پوشش منظم خادمان و اجرای دوره‌های آموزشی برای ارتقای نحوه برخورد خادمان با زائران اقدامات مختلف درحال انجام است و اگر کاستی هم وجود دارد ما به دوستان تذکر می‌دهیم.

انتهای پیام
captcha