بیش از ۱۲۸ هزار کد «کیوآر» در اختیار زنجانی‌ها قرار می‌گیرد
کد خبر: 4020749
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
به‌منظور جمع‌آوری صدقات؛

بیش از ۱۲۸ هزار کد «کیوآر» در اختیار زنجانی‌ها قرار می‌گیرد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: کمیته امداد به دنبال استفاده از سامانه‌های الکترونیکی برای جمع‌آوری صدقات است و در همین رابطه بیش از ۱۲۸ هزار کد «کیوآر» تولید و تا پایان سال بین مشترکان توزیع می‌شود.

هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، 23 آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه امداد هوشمند و کارآمد با هدف بهبود و تسریع در فرآیند خدمت‌رسانی به مددجویان و تحقق شفافیت راه‌اندازی شده است و با این اقدام پالایش، ویرایش و ثبت اطلاعات پرونده‌های مددجویی در سامانه سرعت گرفته است ولی اولویت اصلی تمرکز بر روی دقت و کیفیت در فرآیند انجام کار است.

وی با اشاره به اینکه باید پالایش اطلاعات تعداد 30 هزار و 38 پرونده مددجویی در مهلت مقرر توسط مددکاران خانواده انجام گیرد، ابراز کرد: پیگیری مستمر در خصوص رفع مشکلات فنی سامانه، تهیه و ارسال گزارش روزانه از اقدامات و عملکرد استان و انعکاس اقدامات تحلیلی از میزان تحقق برنامه در فرآیند ثبت اطلاعات در ادامه فرآیند انجام کار مهم و ضروری است.

صفری تصریح کرد: از ششم آذرماه که فرآیند ثبت پالایش اطلاعات پرونده‌های مددجویی هم‌زمان با سراسر کشور در استان شروع ‌شده، تاکنون 38 درصد پرونده‌ها مورد بازبینی اطلاعات و ثبت و ضبط قرار گرفته است و روزانه بیش از 1000 پرونده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این مسئول همچنین با اشاره به اینکه بخشی از درآمدهای کمیته امداد از صندوق‌های صدقاتی است که در منازل، معابر و ادارات استان و یا به صورت الکترونیکی وجود دارد، بیان کرد: کمیته امداد به دنبال استفاده از سامانه‌های الکترونیکی برای جمع‌آوری صدقات است تا فرآیند صدقه دادن برای مردم تسهیل شود و در همین رابطه بیش از 128 هزار کد «کیوآر» تولید و تا پایان سال بین مشترکان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 10 میلیارد و 190 میلیون تومان صدقات مردمی توسط کمیته امداد در استان زنجان جمع‌آوری شده است که با توجه به برنامه‌های تعیین شده، تحقق 100 درصدی را نشان می‌دهد.

وی حمایت و توانمندسازی اقشار محروم جامعه را مهم خواند و گفت: ایجاد اشتغال، مسکن و تقویت مشارکت‌های مردمی موجب تقویت اقتصاد و بنیان خانواده شده و هزینه خانواده‌ها را تأمین و بهینه می‌کند که در این راستا از ظرفیت مراکز نیکوکاری نیز استفاده می‌شود.

انتهای پیام
captcha