نتایج آزمایشات تشخیصی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی آنلاین اعلام می‌شود
کد خبر: 3995395
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴

نتایج آزمایشات تشخیصی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی آنلاین اعلام می‌شود

امکان مشاهده و چاپ پاسخ آزمایشات تشخیص طبی با مراجعه به وبسایت مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم و ورود به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی فراهم شد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم، مراجعان مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری این واحد از این پس می‌توانند با مراجعه به وبسایت این مرکز و ورود به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی به پاسخ تمام آزمایشات تشخیص طبی و آزمایش آنالیز اسپرم که در این مرکز انجام داده‌اند دسترسی داشته باشند. 

همچنین در این سامانه با انتخاب خدمت درخواستی و ماه شمسی شیفت حضور متخصصان جهت نوبت‌گیری به مراجعان نمایش داده می‌شود و انتخاب زمان ویزیت و پزشک متخصص موردنظر با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

برای ورود به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری لازم است مراجعان با ورود به وبسایت این مرکز روی عبارت «نوبت‌دهی اینترنتی» کلیک کنند و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبوری که بعد از مراجعه به مرکز درمان ناباروری از طریق پیامک دریافت کرده‌اند وارد سامانه شوند. همچنین شهروندانی که تاکنون به مرکز درمان ناباروری جهاد انشگاهی قم مراجعه نکرده باشند می‌توانند با کلیک روی دکمه ثبت‌نام و ثبت مشخصات خود وارد سامانه نوبت‌دهی اینترنتی شوند.

مراجعانی که رمز عبور خود را فراموش کرده باشند در صورتی که در ثبت‌نام اولیه شماره همراه خود را به‌درستی وارد کرده باشند می‌توانند با فشردن دکمه «دریافت کلمه عبور» و وارد کردن کدملی ثبت شده در سیستم رمز عبور تازه‌ای از طریق پیامک دریافت کنند.

یادآور می‌شود، نتایج آزمایشات همچون گذشته به‌صورت فیزیکی و چاپ شده نیز در اختیار مراجعان مرکز درمان ناباروری جهاد‌دانشگاهی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha