دریایی از استعداد در پیروان اهل بیت(ع) وجود دارد
کد خبر: 3989598
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰

دریایی از استعداد در پیروان اهل بیت(ع) وجود دارد

رئیس هیئت داوری اولین دوره جایزه جهانی 114 گفت: ایده «جایزه جهانی ۱۱۴» برای این بود که قالب جدیدی در فعالیت‌های قرآنی در سطح بین‌المللی ایجاد شود و در طی برگزاری اولین دوره «جایزه جهانی ۱۱۴» دیدیم که دریایی از استعداد در پیروان اهل بیت(ع) وجود دارد.

دریایی از استعداد در پیروان اهل بیت(ع) وجود داردبه گزارش ایکنا از قم، حسین اسدی رئیس هیئت داوری جایزه جهانی 114 عصر امروز 18مردادماه، در مراسم اختتامیه نخستین دوره «جایزه جهانی 144» ویژه انتخاب برترین فعالیت‌های قرآنی پیروان اهل بیت(ع) که در سالن کنفرانس مجمع جهانی اهل بیت(ع) در ساختمان قم برگزار و به صورت مجازی نیز برگزار شد، اظهار کرد: مجمع جهانی اهل بیت(ع) خدمات قرآنی فراوانی در طول این دهه‌ها داشته و کارهای فاخری انجام داده است؛ ایده «جایزه جهانی ۱۱۴» برای این بود که قالب جدیدی در فعالیت‌های قرآنی در سطح بین‌المللی ایجاد شود.

وی افزود: مسابقات مختلفی از سوی ایران در کشورمان و سایر کشورها انجام می‌شود که همه آنها مسابقات عمومی هستند و برادران و خواهران اهل سنت نیز شرکت می‌کنند اما جایزه جهانی ۱۱۴ ویژه خانواده پیروان اهل بیت(ع) در جهان است.

اسدی با اشاره به اینکه جذابیت رشته‌ها در حوزه تبلیغ و ترویج، کلیپ، موشن‌گرافی، تولیدات رادیویی، عکس نوشت و ... از ویژگی‌های این مسابقه بود، گفت: همچنین فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی، منبر و سخنرانی مذهبی، محافل قرآنی، برگزاری جلسات خانگی قرآنی، جزء‌خوانی، کلاس‌های معارفی و بیان تفسیر نیز از بخش‌های این مسابقه بود، بسیاری از کاربران امکان تولید محتوا در فضای مجازی دارند که باید آنها را تشویق کرد و در طی برگزاری اولین دوره «جایزه جهانی ۱۱۴» دیدیم که دریایی از استعداد در پیروان اهل بیت(ع) وجود دارد.

رئیس هیئت داوری جایزه جهانی 114 در تشریح آثار ارائه شده به اولین دوره جایزه جهانی ۱۱۴ اظهار کرد: بیش از 500 اثر به دبیرخانه ارسال شد که دور از انتظار بود، مرکز ثقل برنامه، ماه رمضان بود و این مقدار استقبال خیلی خوب بود.

وی گفت: آثار در سه مرحله با حضور داورانی از شخصیت‌های جهانی قرآنی ارزیابی شد و 22 اثر به مرحله نهایی راه پیدا کرد و از این تعداد 14 اثر انتخاب شدند که در این جلسه مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

یادآور می‌شود که در پایان این مراسم از برگزیدگان اولین دوره جایزه جهانی 114 تقدیر شایسته به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha