نقش مفاهیم قرآن در حفظ انکارناپذیر است
کد خبر: 3915401
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۴
حافظ قرآن:

نقش مفاهیم قرآن در حفظ انکارناپذیر است

حافظ شرکت‌کننده در مسابقات قرآن اوقاف قم تصریح کرد: مفاهیم تاثیر زیادی بر روند حفظ دارد ضمن اینکه آشنایی با ماجراهای قرآنی می‌تواند الگودهنده در زندگی باشد.

نقش مفاهیم قرآن در حفظ انکارناپذیر استفاطمه خزاعی، حافظ کل قرآن و شرکت‌کننده در مسابقات قرآن اوقاف استان قم، در گفت و گو با ایکنا از قم گفت: در سال 1396 حفظ قرآن را تمام کردم و از سال 87 هم در مسابقات متعدد حضور یافته‌ام و رتبه‌هایی هم به دست آورده‌ام.

وی افزود: در سال گذشته در رشته ده جزء ربته پنجم را به دست آوردم و امسال در رشته حفظ 20 جزء حضور دارم البته به خاطر کرونا تعداد شرکت‌کنندگان کمتر بود ولی روند اجرای مسابقات بسیار خوب بود.

این حافظ قرآن کریم تصریح کرد: البته تعدادی از دوستان ما به خاطر مشکل ثبت نام نتوانستند در این مسابقات حضور داشته باشند ولی فرصت بیشتری برای کسانی است که برای اولین بار حضور دارند.

وی اضافه کرد: متاسفانه کرونا سبب شده است تا مقداری از برنامه‌های قرآنی تعطیل شود لذا باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و توسعه آن به روند گذشته باز گردیم و اجازه ندهیم از برکات این جلسات محروم شویم البته تاثیر جلسات حضوری متفاوت است و باید با رعایت دستورات بهداشتی شروع شود.

این حافظ قرآن نقش مفاهیم در حفظ قرآن را بسیار موثر دانست و تاکید کرد: فهم و درک ماجراها و قصه‌های مختلف قرآنی و زندگی انبیاء بسیار درس‌آموز است و  در طول زندگی می تواند الگو و سرمشق برای ما باشد.

انتهای پیام
captcha