مسابقات اذان در مجموعه مسابقات کشور کمرنگ نشود
کد خبر: 3733693
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
چهرقانی:

مسابقات اذان در مجموعه مسابقات کشور کمرنگ نشود

گروه فعالیت های قرآنی ــ موذن شرکت کننده در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان قم تاکید کرد: مسابقات اذان در مجموعه مسابقات کشور نباید کمرنگ شود و به حاشیه برود.

مسابقات اذان در مجموعه مسابقات کشور کمرنگ نشودذبیح الله چهرقانی شرکت کننده در رشته اذان چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در گفت و گو با ایکنا از قم گفت: از لحظه ورود به سالن محل برگزاری مسابقات از برخورد مجریان و دست اندرکاران مسابقات و پذیرایی و جنبه های مختلف ابرار رضایت دارم.

وی افزود: آزمون مفاهیم که امسال اضافه شده است به نظرم برای آشنایی شرکت کنندگان با مفاهیم قرآن اقدام مبارکی است.

وی بهره مندی از مجری توانمند و شوخ طبع در مسابقات را از دیگر نقاط قوت برشمرد و بیان کرد: افرادی که برای دی دیدن مسابقات آمده  بودند از چهره های آنان می شود فهمید که یه خصوص از دعاخوانی و ترتیل بهره لازم را برده اند.

چهرقانی با بیان اینکه احساس می کنم سطح شرکت کنندگان در اذان کمی افت کرده است تصریح کرد: رشته اذان نباید در مسابقات مختلف کشوری برداشته شود و یا افت کند که متاسفانه شاهد هستیم در مسابقات شرکت ملی گاز که بنده در چند نوبت رتبه آوردم حذف شده است.

وی با بیان اینکه دومین بار است در مسابقات اوقاف حضور دارد عنوان کرد: اذان بانگ و فریاد اسلام برای رساندن ندای توحید، نبوت و معاد است و باید همیشه در کنار قرآن مورد اهتمام و توجه لازم قرار بگیرد تا انگیزه علاقه مندان هم کم نشود و جایی برای ابراز هنر خود داشته باشند.

یادآور می شود این دوره از مسابقات با حضور بیش از دو هزار نفر در مرحله شهرستانی برگزار و نزدیک به 300 نفر به استانی در دو بخش بانوان و اقایان راه یافتند و مرحله استانی نیز از روز اول مرداد آغاز و تا ششم مرداد ادامه دارد.

انتهای پیام

captcha