تربیت ۴۵۰۰ مربی قرآن مهد کودک و هزار روحانی تفسیر
کد خبر: 3364489
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
خواجه پیری خبر داد:

تربیت ۴۵۰۰ مربی قرآن مهد کودک و هزار روحانی تفسیر

گروه فعالیت‎های قرآنی: مدیرکارگروه قرآنی بنیاد خاتم الاوصیا از تربیت چهار هزار و ۵۰۰ مربی قرآن برای مهد کودک‎ها و هزار روحانی برای بیان تفسیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، محمدعلی خواجه پیری، مدیر کارگروه قرآن بنیاد خاتم الاوصیا(عج)، امروز 26 شهریور در دیدار با آیت الله مصباح یزدی گفت: جامعه قرآنی عزادار خادم بزرگ قرآن کریم است؛ خادمی که تا آخرین لحظه عمرش در مسیر درست ولایت گام برداشت.

وی افزود: مرحوم خزعلی حبیب بن مظاهر انقلاب ما بودند که همه ما از فیض حضور ایشان محروم شدیم.

مدیرکارگروه قرآنی بنیاد خاتم الاوصیا، گفت: نیروهای تراز نظام اسلامی و انقلابی در بنیاد خاتم الاوصیا در حال شکل گیری است؛ کارگروه قرآن این بنیاد سعی دارد که سرشاخه‎های این لشکر قرآنی را تربیت کند.

وی با اشاره به تربیت 4500 مربی قمی برای مهدکودک‎های کشور، تصریح کرد: آموزش 1000 روحانی برای بیان تفسیر، آموزش مدرسی نهج‎البلاغه با حضور 120 روحانی، آموزش مدرسی صحیفه سجادیه برای 2 هزار مربی، آموزش 60 طلبه ویژه دوره مشاوره قرآنی  و ایجاد شبکه 100هزار مجلس محلی مسجد محور در کشور از جمله برنامه‎های این کارگروه بوده است.

خواجه پیری بیان کرد: کتب و محتوای این طرح تهیه شده است و یک شبکه بزرگ نیروی انسانی در حوزه تفسیر و یک مجموعه آماده برای نیازهای نظام اسلامی تهیه شده است؛ فعالیت ما با این رویکرد است که هر کسی با ده دقیقه طی مسیر به این طرح در یک مسجد وارد شود.

وی گفت: از مهر ماه تربیت 17هزار مربی مهد کودک در کشور انجام خواهد شد؛ پس از آموزش شبکه‎ای از نیروهای مجرب قرانی تشکیل خواهد شد.

captcha