خداوندا آرامش شناخت حق و در جبهه حق بودن را بر من ارزانی کن
کد خبر: 3322435
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۶
دعاى روز شانزدهم ماه مبارک رمضان/

خداوندا آرامش شناخت حق و در جبهه حق بودن را بر من ارزانی کن

گروه جامعه: حق با چه کسی است؟ رساندن قدرت فکری و تعقل به مرتبه ای که انسان بتواند در زندگی خود بفهمد حق با چه کسی است بزرگ ترین موفقیت یک انسان به عنوان موجودی متفکر خواهد بود.

زمانی که بفهمیم حق چیست و با چه کسی است آن زمان است که می توانیم تصمیم بگیریم در کدام جبهه خود را قرار دهیم. گروه حق یا گروه باطل. البته این همه راه نیست. آدم های زیادی در طول تاریخ می دانستند حق با چه کسی است اما عناد کردند و به سپاه باطل پیوستند.

پس تنها شناختن حق کافی نیست، در کنار حق بودن است که آخرین مرحله موفقیت یک انسان را رقم می زند. در این هنگام است که اگر همه دنیا هم برعلیه تو باشند چون می دانی محقی و در جبهه حق قرارداری در اوج جنگ، نزاع، اختلاف و مشکلات زندگی در آرامشی محض زندگی خواهی کرد، چرا که بزرگ ترین حقیقت عالم الله است و او تنها آرامش بخش دل هاست.

                                                                                             بسم الله الرحمن الرحیم

«اللهمّ وَفّقْنی فیهِ لِموافَقَةِ الأبْرارِ وجَنّبْنی فیهِ مُرافَقَةِ الأشْرارِ وأوِنی فیهِ بِرَحْمَتِکَ الى دارِ القَرارِبالهِیّتَکِ یا إلَهَ العالَمین؛ خدایا توفیقم ده در آن به سازش کردن نیکان ودورم دار در آن از رفاقت بدان وجایم ده در آن با مهرت به سوى خانه آرامش به خدایى خودت اى معبـود جهانیان».

captcha