عاشقان برای خوشنودی محبوبشان چه می‌کنند؟ شما برای خشنودی خداوند چه می‌کنید؟
کد خبر: 3326432
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
دعای روز بیست و چهارم ماه رمضان/

عاشقان برای خوشنودی محبوبشان چه می‌کنند؟ شما برای خشنودی خداوند چه می‌کنید؟

گروه جامعه: سریع‌الرضا بودن از خصوصیات و اسماء الهی است. خداوند هر آنچه دوست دارد و هر آنچه دوست نمی‌دارد را به روشنی بیان کرده، حال این بنده‌ها هستند که باید رسم عاشقی را به جا بیاورند.

آیا تاکنون عاشق شده‌اید؛ اگر عاشق نشده‌اید حداقل ذکر احوال عاشقان را خوانده یا شنید‌ه‌اید؟ شرح فراق یار، انتظار، انتظار، انتظار، شعف بی‌نهایت با دیدن هر نشانی از یار و تلاش برای خوشنودی یار به هر طریق ممکن؛ حال تصور کنید بنده‌ای، انسانی، مخلوقی، عبدی ضعیف و ذلیل عاشق یاری بی‌نهایت شود! یاری بی‌نیاز اما مهربان.

برای شادی چنین یاری چه باید کرد؟ قدر مسلم هر آنچه یار می‌خواهد و پرهیز از هرآنچه او نمی‌خواهد. وقتی تمام آنچه یار می‌خواهد و تمام آنچه نمی‌خواهد در لوح محفوظ در دستان این بنده عاشق هست، کار راحت‌تر می‌شود، فرمانبرداری می‌کند به رسم عاشقان.

                          بسم الله الرحمن الرحیم
«اللهمّ إنّی أسْألُکَ فیه ما یُرْضیکَ وأعوذُ بِکَ ممّا یؤذیک وأسألُکَ التّوفیقَ فیهِ لأنْ أطیعَکَ ولا أعْصیکَ یا جَوادَ السّائلین؛ خدایا من از تو می‌خواهم در آن آنچه تو را خوشنود کند و پناه مى‌برم به تو از آنچه تو را بیازارد و از تو خواهم توفیق در آن براى اینکه فرمانت برم ونافرمانى تو ننمایم اى بخشنده سائلان».

captcha