۵۶ مقاله در ۴ کمیسیون همایش دکترین مهدویت بررسی شد
کد خبر: 4201525
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵

۵۶ مقاله در ۴ کمیسیون همایش دکترین مهدویت بررسی شد

در نوزدهمین کنگره دکترین مهدویت ۵۶ مقاله در ۴ کمیسیون ارائه شد و در هرکمیسیون حدود ۱۴ مقاله به صورت تخصصی بررسی شد.

۵۶ مقاله در ۴ کمیسیون همایش دکترین مهدویت بررسی شدبه گزارش ایکنا قم، نوزدهمین کنگره دکترین مهدویت که روز گذشته 3 اسفندماه در مسجد جمکران برگزار شد، در حاشیه این کنگره ۵۶ مقاله در ۴ کمییسیون ارائه شد و تقریبا در هر کمیسیون ۱۴ مقاله ارائه شد و مقالات به طور کلی در سه سطح علیمی پزوهشی تخصصی ترویجی بود که تمام این مقالات در قالب کتاب و نشریه منتشر خواهد شد و مقاله دانشگاه تراز به عنوان مقاله برتر شناخته شد همچنین در این کنگره دبیر هر کمیسیون به ارائه گزارش پرداخت.
 
در کمیسیون اول تربیت عقلانی اجتماع قلبی و حضور تاریخی و لزوم اجتماع قلب و ذهن، تقویت اندیشه در نسل جوان و امید دادن به آن‌ها و بررسی مسئله فرج با توجه به نظریه مثبت‌اندیشی در روانشناسی از موضوعاتی بود که در کمیسیون اول به دبیری حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفری بررسی شد.
 
در کمسیون دوم، موضوعاتی، چون نقش‌آفرینی جوانان نظامی در انتظار و زمینه سازی ظهور، بازتبیین عناصر و کارکرد‌های جوان منتظر انقلابی در بیانیه گام دوم انقلاب، به طور کلی با محوریت دانشگاه تمدن‌ساز و روش ارائه شد، همچینن دبیر این کمیسون حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقانی بود.
 
کمیسیون سوم که مربوط به بانوان جامعه‌الزهرا و بنت‌الهدا، با محوریت زنان و تربیت بود که دبیر آن حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی راد بود.
 
کمیسیون چهارم محور واحدی نداشت، اما مقالات، پیرامون انقلاب اسلامی و چالش‌های آن بود حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد کچایی دبیر این کمیسیون بود.
انتهای پیام
captcha