سیاست‌ در گفتمان جمهوری اسلامی در اختیار ملت است
کد خبر: 4200205
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۰

سیاست‌ در گفتمان جمهوری اسلامی در اختیار ملت است

حجت‌الاسلام اصغر جلالی گفت: عرصه سیاست در گفتمان جمهوری اسلامی و بعد از پیروزی انقلاب در اختیار ملت قرار دارد به‌طوری که برپایی انتخابات‌های مختلف و متعدد در طول همه این سال‌ها موید مطلب فوق است.

حجت‌الاسلام اصغر جلالی، امام جمعه چهاربرج دحجت‌الاسلام اصغر جلالی، امام جمعه چهاربرج در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی ضمن اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قرار گرفته‌ایم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر دشمنان را مأیوس کرد و چراکه نشان دادند با تحلیل‌ها و یاوه‌گویی‌های ابلهانه راه به جایی نمی‌برند.

امام‌ جمعه چهاربرج با بیان اینکه دشمنان ما در دنیای مادی خود غرق هستند و همه مسائل را با عینک مادی می‌نگرند و درکی از عشق به ولایت فقیه و میهن اسلامی ندارند، گفت: همچنین نمی‌فهمند خط سرخ شهادت و خط سبز انتظار چه معنا و مفهومی دارد.

حجت‌الاسلام جلالی ادامه داد: امروز دهه هشتادی‌هایی وجود دارند که به معنای واقعی کلمه از روحیه انقلابی برخوردار هستند، با دیدن آنها به آینده نظام و انقلاب اسلامی بیش از پیش امیدوار می‌شویم، چراکه آنها راه شهدا را ادامه خواهند داد.

امام جمعه چهاربرج اضافه کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید متوجه شوند، که حربه‌های آنها کارساز نیست چراکه نسل جدید یکه‌تاز رو به جلو گام برمی‌دارد آنها درست تربیت شده‌اند و آماده هستند که راه نسل انقلاب را با تمام وجود دنبال کنند.

جلالی ضمن ابراز خشنودی از حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی‌ها، انتخابات و دیگر میدان‌های مجاهدت، اضافه کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی گرچه در تدبیر و مدیریت زندگی اخلال ایجاد کرده است، اما هنگام تحلیل، این مردم فهیم دچار اشتباه محاسباتی نشده‌اند.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه مردم ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله میادین سیاسی همواره شگفتی‌آفرین هستند، گفت: ملت ایران با حماسه و حضور آگاهانه خود در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن، در یاری جبهه حق و انجام تکلیف دینی و انقلابی خود، رحمت و برکات الهی و رضایت قلب مبارک حضرت بقیةالله(عج) را به دست آوردند و ان‌شاءالله حماسه‌ای دیگر را در انتخابات شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha