فرمانده سپاه شاهین‌دژ با جانباز عادل آذرنوش دیدار کرد
کد خبر: 4212635
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰

فرمانده سپاه شاهین‌دژ با جانباز عادل آذرنوش دیدار کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ ضمن حضور هیئت همراه با عادل آذرنوش جانباز دفاع مقدس دیدار و با وی از نزدیک گفت‌وگو کرد.

وهاب عباسفام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، وهاب عباسفام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ، امروز 8 اردیبهشت در دیدار با عادل آذرنوش جانباز دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان، گفت: شهدا با اعتقاد راسخ به کار و وظیفه خود در میادین هشت سال دفاع مقدس حاضر شدند و در نهایت به شهادت رسیدند و امیدواریم همه ما ادامه‌دهنده راه آنها باشیم و بتوانیم نام و یاد شهدای بزرگ همچون حاج قاسم سلیمانی را زنده نگه داریم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودند "خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند"، افزود: این بدان معنا است که ما باید بصیرت را از خانواده شهدا یاد بگیریم و همواره آنها را تکریم کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ حجت الاسلام غلامحیدر جهانبان نیز در این دیدار گفت: ترویج فرهنگ دیدار با خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران کوچک‌ترین سپاس از این قشر فداکار و بصیر است.

انتهای پیام
captcha