دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی از بارزترین وظایف پاسداران است
کد خبر: 4200197
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۵

دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی از بارزترین وظایف پاسداران است

حجت‌الاسلام محمد جباری گفت: پاسداری از حریم مقدس ولایت، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، پاسداشت تمامیت ارضی تا تحقق حکومت عدل مهدوی از بارزترین وظایف پاسداران است.

حجت‌الاسلام محمد جباری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکانبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمد جباری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان شب گذشته، 27 بهمن‌ماه در ویژه‌برنامه نکوداشت اعیاد شعبانیه که با حضور سبزپوشان حریم ولایت این شهرستان برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام حسین(ع) گفت: پاسداران وظیفه دفاع از انقلاب و ارزش‌های دین را بر عهده دارند گرچه همه باید در این زمینه گام بردارند ولی مسئولیت یک قشر سنگین‌تر است.

وی بیان کرد: جهاد در راه خدا و اطاعت از ولایت فقیه باعث می‌شود که انسان نه‌ تنها در دنیای فانی بلکه در سرای باقی نیز سربلند و روسفید شود پس باید این خط مشی را در زندگی شخصی و اجتماعی خود به صورت جدی دنبال کنیم.

حجت‌الاسلام جباری ادامه داد: بر کسی پوشیده نیست که پاسداری معنای عام دارد و هر کسی که دغدغه خدمت به مردم و این انقلاب اسلامی را دارد، پاسدار است.پاسداری از حریم مقدس ولایت، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، پاسداشت تمامیت ارضی تا تحقق حکومت عدل مهدوی از بارزترین وظایف پاسداران است.

وی در ادامه سخنان خود پاسداری را یک فرهنگ و وظیفه همگانی دانست و گفت: آنچه امروز اهمیت پاسداری از انقلاب را بیشتر و جدی‌تر می‌کند، وجود استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا است، پس باید هر کسی به سهم خود در این زمینه گام بردارد.

حجت‌الاسلام جباری در ادامه تشابه عملکرد و هم‌خوانی اهداف پاسداران با سیره عملی امام حسین(ع) را مورد بررسی قرار داد و گفت: چنانچه ائمه معصوم(ع) را بهتر بشناسیم در ادامه دادن راه آنها بدون‌شک موفق‌تر خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha