جهاد رسانه‌ای برای انعکاس دستاوردهای نظام شکل گیرد
کد خبر: 4199218
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

جهاد رسانه‌ای برای انعکاس دستاوردهای نظام شکل گیرد

حجت‌الاسلام علی مرادی گفت: جهاد رسانه‌ای در سطح وسیعی باید شکل گیرد تا دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انعکاس پیدا کند.

حجت‌الاسلام علی مرادی، امام جمعه شاهین‌دژبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام علی مرادی، امام جمعه شاهین‌دژ، امروز 22 بهمن در پایان‌بخش راهپیمایی بزرگداشت سالروز پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی که با حضور حداکثری مردم در شاهین‌دژ برگزار شد، گفت: جهاد رسانه‌ای در سطح وسیعی باید شکل گیرد تا اینکه دستاوردهای مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای آحاد مردم تبیین شود.

وی ادامه داد: اقدامات زیادی در حوزه جهاد تبیین انجام شده و هم اکنون در حال انجام است، ولی با همه تلاش‌هایی که صورت گرفته است، آنچه انجام یافته، در مقایسه با آنچه می‌بایست صورت می‌گرفت، بسیار اندک است پس باید جدی‌تر به این عرصه وارد شویم.

امام جمعه شاهین‌دژ با بیان اینکه روشنگری در زمینه ابعاد و اشکال  دشمنی‌های ایادی استکبار جهانی ضروری است، اضافه کرد: موفقیت‌های انقلاب نیز باید به صورت واضح و دقیق بیان شود تا نسل جدید تحت تاثیر تبلیغات سوء رسانه‌های دشمن قرار نگیرند.

حجت‌الاسلام مرادی با بیان اینکه، لحظه لحظه تاریخ انقلاب، رخدادها و حوادث باید ثبت و ضبط شود همچنین حوادثی را که بعد از پیروزی انقلاب از سر گذرانده‌ایم باید به رشته تحریر درآوریم، اضافه کرد: عدم درک حساسیت نگارش تاریخ انقلاب، باعث سستی و کاهلی در این زمینه می‌شود.

وی حضور حداکثری در رویدادهایی نظیر راهپیمایی 22 بهمن، انتخابات و  ... را حامل پیام‌های مهمی دانست و ادامه داد: مهم‌ترین پیام این است که ملت ایران همچنان پشتیبانی از ولایت فقیه را ضرورت می‌دانند و به قرار گرفتن در این مسیر اعتقاد دارند.

انتهای پیام
captcha