پیروزی انقلاب بزرگترین رویداد در تاریخ معاصر است
کد خبر: 4197368
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی:

پیروزی انقلاب بزرگترین رویداد در تاریخ معاصر است

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین رویداد در تاریخ معاصر به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی، امروز 12 بهمن در آیین دیدار با جانشن سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین و مهم‌ترین رویداد در تاریخ معاصر به شمار می‌رود که در زمینه‌های مختلف کشورمان را دستخوش تغییرات مثبت و سازنده کرد.

وی فرا رسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: یکی از مهم‌ترین مطالبات ولایت فقیه اهتمام برای جهاد تبیین است که لازم است در این زمینه گام برداشته شود.

حجت‌الاسلام قریشی ترسیم شرایط نابه سامان کشور قبل از انقلاب و دستاوردهای انقلاب در این سال‌ها را ضروری دانست و گفت: رسانه‌های جمعی در این زمینه باید قوی عمل کنند.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی سرهنگ تقی نجمی در ادامه این جلسه اجرای 5 هزار و 14 برنامه همزمان با بزرگداشت ایام الله دهه فجر را مورد اشاره قرار داد و گفت: این برنامه‌ها با همت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرا خواهند شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فوق در قالب 56 عنوان اجرا خواهند شد، گفت: رژه خودرویی، توزیع بسته‌های معیشتی،افتتاح پروژه‌‌های عمرانی و راهسازی و آبرسانی اهم این برنامه‌ها را شامل می‌شود

انتهای پیام
captcha