برنامه‌های دهه فجر امسال باشکوه‌تر برگزار می‌شود
کد خبر: 4195119
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

برنامه‌های دهه فجر امسال باشکوه‌تر برگزار می‌شود

رقیه موسویان گفت: برنامه‌های مرتبط با بزرگداشت دهه فجر امسال با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار خواهد شد، چراکه از رنگ و بوی انتخاباتی نیز برخوردار است.

جلسه هماهنگی گرامیداشت دهه فجر آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، رقیه موسویان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، امروز، اول بهمن‌ماه در جلسه هماهنگی گرامیداشت دهه فجر که با حضور مشاور امور بانوان استان برگزار شد، گفت: برنامه‌های مرتبط با بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر امسال با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار خواهد شد، به ویژه اینکه مصادف با زمان انتخابات است، پس برنامه‌های فرهنگی از حال و هوای خاصی برخوردار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بدون تردید ملتی مقاوم، پایدار، از خودگذشته و متحد با وجود گذشته سالیان سال از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی پشتیبان این نظام ولایی و ولایت فقیه هستند، ادامه داد: این انقلاب از بدنه مردمی برخوردار است، چراکه به رهبری بزرگ مردی آسمانی، الهی، هوشمند و با صلابت چون امام خمینی(ره) به پیروزی رسیده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بیان کرد: امام خمینی(ره) به‌واسطه ایمان قوی که به دین آسمانی اسلام داشت با تکیه بر مردم مقابل طاغوت ایستاد و قیام کرد، بر پایه همان ایمان، اتحاد و رهبری هوشمندانه پیروزی را به دست آورد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تأسیس کرد.

وی دین مبین اسلام را محور پیروزی ملت ایران در مقابل رژیم ستمشاهی دانست و گفت: همه ساله مقارن با ایام‌الله دهه فجر یاد و خاطره حضرت امام(ره) را گرامی داشته و بر لزوم تبعیت از رهبر معظم انقلاب صحه می‌گذاریم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تقارن ایام انتخابات و دهه فجر را رویدادی ارزشمند و مبارک قلمداد کرد و افزود: بنابراین مشارکت در انتخابات و برنامه‌های متناسب با ایام دهه فجر بیش از پیش خواهد بود، چراکه نشاط سیاسی در جامعه موج می‌زند.

موسوی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی را نباید تنها پیروزی یک ملت و رسیدن او به اهداف و خواسته‌های مادی قلمداد کنیم، چراکه این انقلاب از وجوه مختلف اعتقادی، معنوی و سیاسی برخوردار است و به نوعی پیروزی ایمان و عقیده قلمداد می‌شود.

انتهای پیام
captcha