مردم‌سالاری دینی از برکات انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4194795
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
فرماندار ارومیه:

مردم‌سالاری دینی از برکات انقلاب اسلامی است

غلامحسین عماری گفت: مردم‌سالاری دینی به معنای واقعی کلمه یکی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی ایران به‌شمار می‌رود که از جهات مختلف حائز اهمیت است.

غلامحسین عماری، فرماندار ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری، فرماندار ارومیه، امروز، 30 دی‌ماه در همایش اقتدار و وحدت در انتخابات که با حضور قشرهای مختلف مردم در روستای قولنجی بخش انزل ارومیه برگزار شد، گفت: مردم‌سالاری دینی یکی از برکات مهم و غیرقابل‌انکار انقلاب اسلامی ایران به‌شمار می‌رود که تحلیل‌گران داخلی و خارجی به اهمیت آن اذعان دارند.

وی ادامه داد: اینکه شاهد هستیم در تمام ارکان نظام اسلامی امور مختلف با انتخاب و رأی مردم پیش می‌رود به معنای واقعی کلمه مایه افتخار است، که این انتخاب در اشکال مختلف مستقیم و غیرمستقیم رخ می‌دهد ولی در هر حال نظر و آراء مردم برای رشد همه جانبه جامعه اعمال می‌شود.

فرماندار ارومیه گفت: اهتمام برای تضمین سلامت و انتخابات همواره یکی از دغدغه‌های مهم بوده است، به‌طوری‌ که اکنون دو شاخص فوق ویژگی‌های بارز انتخابات در کشورمان محسوب می‌شود که همین موضوع انتخابات در کشور ما را از سایر کشورها متمایز می‌کند.

عماری با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درصدد هستند پروژه تحریم انتخابات را در کشورمان پیاده کنند، اما بدانند این پروژه مثل بقیه توطئه‌های‌شان از اکنون و قبل از اجرا محکوم به شکست است، افزود: ملت ایران ثابت کرده‌اند پایبند ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بوده و هرگز از اهداف بلند خود عقب‌نشینی نمی‌کنند و با وجود همه مشکلات پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی با بیان اینکه دهه مقاومت به عبارتی سالگرد شهادت سردار سپبهد قاسم سلیمانی را پشت‌سر گذاشته‌ایم، ضمن اینکه شهادت این بزرگمرد تاریخ و شهدای کرمان را تسلیت گفت، افزود: ایادی استکبار جهانی و دست‌نشانده‌های آن در منطقه با این قبیل اقدامات باعث می‌شوند روز به روز بر کینه ملت نسبت به دشمنان خود افزوده شود. بنابراین، مردم ما به حدی از شعور و بلوغ سیاسی، بصیرت و آگاهی دست پیدا کرده‌اند که هرگز در مقابل تئوری‌ها و توطئه‌های دشمنان تحت‌تأثیر قرار نمی‌گیرند، چراکه تاریخ کشور و جنایت‌های فعلی دشمن پیش‌روی‌شان قرار دارد.

انتهای پیام
captcha