سردار سلیمانی در همه عرصه‌ها نقش‌آفرین بود
کد خبر: 4191797
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱

سردار سلیمانی در همه عرصه‌ها نقش‌آفرین بود

مسئول بسیج اساتید آذربایجان غربی گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در همه عرصه‌ها نقش‌آفرین و تاثیرگذار بود.

حسن حیدری، مسئول بسیج اساتید سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسن حیدری، مسئول بسیج اساتید سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 13 دی در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته مقاومت  و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در پردیس دانشگاه ارومیه برگزار شد، گفت: سردار سلیمانی در همه عرصه‌های انقلاب نقش‌آفرینی کرده و تاثیرگذار بود.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه، آشوبگران در عاشورای ۸۸ برای حرمت‌شکنی از هیچ حرکت شنیعی چشم پوشی نکردند، ادامه داد: در ماه رمضان عده‌ای با روزه‌خواری در نماز جماعت شرکت کردند.

مسئول بسیج اساتید سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: حرکت ساختارشکنانه آشوبگران در روز عاشورای ۸۸ باعث شد مردم داغدار ایران خون‌شان به جوش آید و پس از ۳ روز حماسه‌ پرشور و زیبای ۹ دی را رقم بزنند.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه گفت: مسئله بصیرت یکی از مباحثی هست که در متون دینی اسلام هم به آن پرداخته شده و موضوع بسیار مهمی است، چون در حوادثی که اتفاق می‌افتد نوع برداشت متفاوت است، برخی از وقایع و حوادث عبرت می‌گیرند برخی به سادگی از کنار آن عبور می کنند ولی برخی درباره وقایع و حوادث تفکر می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه بی‌بصیرتی باعث می‌شود دشمنان بتوانند در افکار و باورهای مردم رسوخ بکنند و  به اهداف خود در کشورها برسند، گفت: بدون تردید هرکس بصیرت نداشته باشد به سمت پوچی و نابودی خواهد رفت پس کشورهای محور مقاومت  باید بیشتر هوشیار باشند.

وی تاکید کرد: کسی که بصیرت ندارد هر خبری و اتفاقی که می‌افتد به سادگی باور می‌کند چون تفکر و تأمل ندارد در ذهن او به راحتی جای حق و باطل عوض می‌شود.

حجت‌الاسلام قریشی افزود: رژیم صهیونیستی در غزه هزاران نفر را در مقابل چشم جهانیان به خاک و خون می‌کشد ولی بسیاری از کشورهای دنیا در مقابل این همه جنایت سکوت کرده‌اند، در سال 88 نیز همین مسئله بود به خاطر بی‌بصیرتی یک عده اتفاقات تلخی افتاد ولی مردم بصیر وارد میدان شدند و مقابل آشوبگران ایستادگی کردند.

انتهای پیام
captcha