اخلاص سردار سلیمانی را جاودانه کرد
کد خبر: 4191518
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳

اخلاص سردار سلیمانی را جاودانه کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: اخلاص و کار برای خدا بود که سردار سلیمانی را برای همیشه جاودانه کرد.

حجت‌الاسلام حسین قربانیان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حسین قربانیان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، امروز 12 دی در یادواره شهدای مدافع حرم که در این شهرستان برگزار شد، گفت: اخلاص و کار صرف فقط برای رضای خدا از جمله ویژگی‌های بارز سردار حاج قاسم سلیمانی بود که همین ویژگی نام و یاد ایشان را در ایران و کشورهای محور مقاومت برای همیشه جاویدان کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه بدون تردید حاج‌قاسم سلیمانی، مالک‌اشتر رهبری و مطیع محض امر ولایت بودند، گفت: ایشان پیوند ناگسستنی با ولایت داشتند، که این موضوع برای آحاد مردم روشن و مبرهن است.

وی ضمن اشاره به اینکه بر همگان واضح و مبرهن است ما هر چه داریم به برکت خون شهدا بوده و باید قدردان آنها و خانواده‌های‌شان باشیم، اضافه کرد: در این میان یاد و نام شهدای مدافع حرم بیش از همه می‌درخشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه اخلاص، ولایت‌مداری و مردمی‌بودن از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی بود، افزود: همین ویژگی‌ها رمز عزت، جاودانگی و محبوبیت حاج‌قاسم هستند، که باید ایشان را برای خودمان الگو قرار دهیم.

حجت‌الاسلام قربانیان با بیان اینکه مردم عزیز کشورمان به‌ویژه جوانان حتی مسئولان باید سردار سلیمانی را الگوی خویش قرار داده و از مکتب حاج‌قاسم درس بیاموزند، ادامه داد: در مدارس و مساجد ابعاد مختلف شخصیتی ایشان تبیین شود.

انتهای پیام
captcha