ایران ملتی تاریخ‌ساز دارد
کد خبر: 4190980
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

ایران ملتی تاریخ‌ساز دارد

فرماندار مهاباد گفت: ایران اسلامی ملتی تاریخ‌ساز دارد که به سرنوشت خود و کشور حساس هستند.

حسن عباسی، فرماندار مهاباد‌به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسن عباسی، فرماندار مهاباد، شب گذشته 9 دی در همایش بزرگداشت حماسه 9 دی و روز تجدید میثاق با ولایت  که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی به معنای واقعی کلمه تاریخ‌ساز هستند و بصیرت دارند.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی نسبت به سرنوشت خود، دیگران و کشورمان حساسیت دارند، ادامه داد: روزهای بسیار مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی  به واسطه حضور مردم رقم خورده که نهم دی ماه یکی از آنها است.

عباسی ضمن ابراز خشنودی از اینکه، در این روز تاریخی برای چندمین بار دشمنان با حضور پرشور مردم در صحنه روبرو شده و از فتنه خود مایوس شدند، گفت:  ملت ما همواره در بزنگاه‌های تاریخی به میدان می‌آیند.

فرماندار مهاباد اضافه کرد: دشمنان از حضور و مشارکت بیش از ۸۵ درصد مردم در انتخابات ریاست جمهوری که نشان از اقتدار و مردم‌سالاری داشت، عصبانی بودند، پس فتنه تقلب در انتخابات را مطرح و به آن دامن زدند.

عباسی امکان هرگونه تقلب در ساز و کار انتخابات نظام جمهوری اسلامی را منتفی و غیرقابل‌پذیرش دانست و افزود: ملت با بصیرت ایران به صورت خودجوش این فتنه را خاموش و مسببان آن را رسوا کردند.

وی با بیان اینکه فتنه‌ها در تمام دهه‌ها بوده و در آینده نیز خواهد بود، اضافه کرد: دشمنان این نظام با اقتدار، ارزش‌های دینی و ولایت فقیه دشمنی دارند، گفت: مردم باید هوشیارانه در مقابل آنها ایستادگی کنند.

انتهای پیام
captcha