مردم سرمایه‌های انقلاب هستند
کد خبر: 4186450
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

مردم سرمایه‌های انقلاب هستند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بدون تردید بزرگترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی مردم فهمیم و ولایتمدار کشورمان است.

سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 16 آذر در نشست صمیمی با پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت تکاب، ضمن گرامیداشت یاد ۴۵۳ شهید این شهرستان گفت: توجه لازم به توسعه این منطقه صورت نگرفته است، بنابراین لازم است همه مسئولان در کنار سپاه و بسیج قرار گرفته و برای بهبود شاخص‌ها در این خطه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه در صورت غفلت از این خطه بدون‌تردید خسارت‌های زیادی وارد شده و منجر به مهاجرت جمعیت می‌شود، ادامه داد: همه بر این موضوع اذعان دارند که مردم سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند، پس باید در راستای خدمت به آنها گام برداشت.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه، هیچ شهرستانی در استان شبیه تکاب نیست چرا که جوانان انقلابی این خطه در سه جبهه نبرد داشتند و با تمام وجود مجاهدت کردند و به شهادت رسیدند، گفت: شهید یاری اهل تکاب بود ولی در منطقه کردستان شهید شد، جبهه دیگر مجاهدت سپاهیان این منطقه خود این استان بود و حتی افرادی داریم که علاوه براین دو در جبهه نبرد با رژیم بعث عراق حضور موثر داشتند.

وی در ادامه سخنان خود نمود عینی و میدانی در بیانیه گام دوم انقلاب را میدان غزه دانست و ادامه داد: یکی از موارد و اساسی‌ترین مباحث در بیانیه گام دوم، لزوم حالت تهاجم در جبهه مقاومت و بسیج همچنین ایستادگی مقابل دشمنان است که در امت اسلامی این حالت تهاجم را می‌شود به وضوح دید.

رجبی ضمن اشاره به ضرورت تقویت قدرت بازدارندگی و تهاجمی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی به دنبال این موضوع بودند، که خوشبختانه هم اکنون شاهد شکل گرفتن این اقدامات ارزنده توسط رزمندگان فلسطین هستیم.

انتهای پیام
captcha