برگزاری مرحله سراسری مسابقات قرآن نهاجا + فیلم
کد خبر: 4183895
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

برگزاری مرحله سراسری مسابقات قرآن نهاجا + فیلم

مرحله سراسری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی هوایی ارتش از 4 تا 7 آذرماه برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن نهاجا

به گزارش ایکنا، چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نهاجا، چهارم تا هفتم آذرماه به میزبانی پایگاه هوایی شهید دوران شیراز برگزار می‌‌شود.

این دوره از مسابقات از سوی مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ جزء و حفظ کل و مفاهیم با محوریت جزء ۲۵ تفسیر نمونه(به صورت کتبی) برپا خواهد شد.

پذیرش از متسابقان امروز، چهارم آذرماه انجام می‌شود و سپس با برگزاری آئین افتتاحیه‌ای اجمالی رسماً رقابت‌ها با قضاوت داورانی متشکل از اساتید و مدرسان قرآن کشوری و نیز شاغل در ارتش انجام می‌شود. 

بنابر گفته سرهنگ دوم سیدمحسن مصطفوی‌زاده، رئیس عترت و قرآن اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران «جلسه هماهنگی این دوره از مسابقات روز گذشته، سوم آذرماه با حضور امیرسرتیپ دوم خلبان ستاد افشین سوریایی، فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز و گروه اجرایی این دوره برگزار شد. طی این جلسه مقرر شد تا ضمن در نظر گرفتن برنامه‌های تفریحی و بازدید از آثار و ابنیه‌های تاریخی شیراز، برنامه‌ها و محافل قرآنی با حضور قاریان و حافظان نهاجا طی برپایی مسابقات برگزار شود».

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha