انقلاب اسلامی مدیون هیئت‌های مذهبی است
کد خبر: 4179123
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
رئیس اداره هیئت‌های مذهبی سازمان تشکل‌های دینی کشور:

انقلاب اسلامی مدیون هیئت‌های مذهبی است

رئیس اداره هیئت‌های مذهبی سازمان تشکل‌های دینی کشور گفت: هیئت‌های مذهبی با جریان سازی فرهنگی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا کرد.

حجت‌الاسلام علی علمی، رئیس اداره هیئت‌های مذهبی سازمان تشکل‌های دینی کشوربه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام علی علمی، رئیس اداره هیئت‌های مذهبی سازمان تشکل‌های دینی کشور، 10 آبان ماه در سفر به استان اردبیل در جلسه تجلیل از برگزیدگان رویداد ملی مهرواره هوای نو و بررسی فعالیت‌های محرم و صفر هیئت‌های مذهبی اردبیل در سخنانی گفت: رویداد ملی «هوای نو» با هدف نمایان ساختن فعالیت‌های شاخص هیئت‌های مذهبی و مداحان در جامعه، از دو سال پیش آغاز به کار کرده است.

وی استان اردبیل را مهد فعالیت هیئت‌های شاخص و مداحان مشهور و فاخر عنوان کرد و افزود: شهر حسینی و دارالارشاد اردبیل از قدیم الایام به وجود مداحان نامی و ستایشگران مشهور آستان اباعبدالله الحسین(ع) افتخار می‌کند که این امر افتخار بزرگی برای ایران و جهان اسلام است. 

علمی تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی در تیررس تهاجم فرهنگی دشمن است چرا که معاندین نظام و انقلاب از اثرگذاری و جریان سازی این تشکل‌های مردمی آگاه بوده و در صدد کمرنگ کردن این فعالیت‌ها در جامعه است که رفع این تهاجم نیازمند فعالیت مستمر و اثر بخش هیئت‌های مذهی در فرهنگ سازی دینی در جامعه است.

دبیر رویداد ملی «هوای نو» افزود: با اجرای این رویداد در تلاشیم تا فعالیت‌های اجتماعی موثر هیئت‌های مذهبی شناسایی و معرفی کرده و در جذب گسترده مردم علی الخصوص نوجوانان و جوانان به این گروه‌های مردمی حمایت‌های لازم را انجام دهیم.

وی جهاد تبیین را مهم‌ترین وظیفه هیئت‌های مذهبی عنوان کرد و افزود: یکی از کار‌هایی که رهبر معظم انقلاب در خصوص مسئله غزه فرموند، حمایت و اعلام همراهی با جبهه مقاومت است که در کشور ما راه اندازی پویش «حریفت منم» با شرکت قریب به ۷ میلیون ایرانی اعلام اطاعت از فرامین رهبری و حمایت از مردم مظلوم غزه است.

علمی تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی در تبلیغ و فراخوان پویش «حریفت منم» باید برای ۱۰ میلیون شدن شرکت کنندگان در این پویش اقدامامات تبلیغی موثر انجام دهند.

انتهای پیام
captcha