حرم حضرت معصومه(س) محل اتصال به امام‌زمان(عج) است
کد خبر: 4177879
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷
حجت‌الاسلام مومنی:

حرم حضرت معصومه(س) محل اتصال به امام‌زمان(عج) است

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه در روایت آمده است که اهل قم زمانی که امام‌زمان(عج) می‌آیند در کنار ایشان قیام می‌کنند و با استقامت در مقابل دشمن، ایشان را یاری می‌کنند، گفت: اینجا محلی است که مأوای فاطمیون و محل آرامش گرفتن مؤمنین است؛ بنابراین هر کس دغدغه‌ای دارد اگر قدم در این آستان مقدس بگذارد نور حضرت به او می‌تابد و حوائجش برآورده می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدحسین مؤمنی، سخنران حرم بانوی کرامت در آیین تعویض پرچم حرم مطهر بانوی کرامت که عصر امروز سوم آبان‌ماه در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه در روایات بهشت برای زائران حضرت معصومه(س) تضمین شده است، اظهار کرد: امام جواد(ع) فرمودند هر کس عمه من در قم را زیارت کند بهشت بر او واجب است.

وی با بیان اینکه اینجا حرم دختر امام، خواهر امام و عمه امام است، گفت: اینجا جایی است که یکی از در‌های بهشت از آن باز می‌شود و کسانی که سر به این آستان گذاشتند و ریزه‌خور این بانو هستند بدانند که در جایی قدم گذاشته‌اند که آشیانه اهل‌بیت و شهر شیعیان اهل‌بیت (ع) است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه در روایت آمده است که اهل قم زمانی که امام‌زمان (عج) می‌آیند در کنار ایشان قیام می‌کنند و با استقامت در مقابل دشمن، ایشان را یاری می‌کنند، افزود: اینجا محلی است که مأوای فاطمیون و محل آرامش گرفتن مؤمنین است؛ بنابراین هر کس دغدغه‌ای دارد اگر قدم در این آستان مقدس بگذارد نور حضرت به او می‌تابد و حوائجش برآورده می‌شود.

وی ابراز کرد: شمایی که در این حرم اجتماع کردید بدانید که قم آشیانه اهل‌بیت است و در روایت است که خدا حرمی دارد و آن مکه است، رسول‌الله حرمی دارد که آن مدینه است، امیرالمؤمنین حرمی دارد که آن کوفه است و برای ما اهل‌بیت (ع) هم حرمی است که آن قم است.

مؤمنی با بیان اینکه در زیارت‌نامه حضرت معصومه(س) ائمه(ع) را با ضمیر حاضر خطاب قرار می‌دهیم، افزود: اینجا حرم پیامبر(ص)، حرم امیرالمؤمنین(ع)، حرم حضرت زهرا(س) و حرم سایر ائمه(ع) است.

 وی ابراز کرد: در زیارت‌نامه حضرت معصومه(س) از خدا می‌خواهیم که فرج را ببینیم و شاهد ظهور امام‌زمان(عج) باشیم و مستند به این زیارت اینجا محلی است که می‌شود به وجود امام‌زمان اتصال پیدا کرد و دعا کنیم و بخواهیم که هر کس گرفتار است و حاجت دارد و مسلمانانی که توسط مزدوران صهیونیست گرفتار هستند نجات پیدا کنند و به‌زودی خبر نابودی اسرائیل را بشنویم.

انتهای پیام
captcha