مساجد کشور از فعال‌ترین بستر‌های تعلیم‌وتربیت هستند
کد خبر: 4176642
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷
حجت‌الاسلام والمسلمین خداداده:

مساجد کشور از فعال‌ترین بستر‌های تعلیم‌وتربیت هستند

رییس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: نمایشگاه دستاورد‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم تجلی شور، نشاط و پویایی فعالیت‌های هنری و فرهنگی مسجد محور است؛ چرا که امروز مساجد کشور از فعال‌ترین بستر‌های تعلیم‌وتربیت به شمار می‌روند.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال‌الدین خداداده، رییس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های مساجد استان قم با بیان این که حضور برگزیدگان و منتخبین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم، این نمایشگاه را به نمایشگاهی فاخر تبدیل نموده است، اظهار کرد: همواره قدردان تمام تلاش فرزندان مسجدی سرزمینمان و تمام همکاران ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستیم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از همیاری تمام دستگاه‌های اجرایی کشور در تجلی بخشی فعالیت‌های کانون‌های مساجد تشکر کرد و گفت: یکی از رسالت‌های مهم ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در عرصه‌های فرهنگی، تربیتی و هنری، ارائه بخشی از عملکرد پویای کانون‌های مساجد در قالب نمایشگاه بوده که بسیار مهم است.

رییس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به مظلومیت ستاد کانون‌های مساجد کشور در ارائه عملکرد‌ها اشاره نمود و گفت: نمایشگاه دستاورد‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم تجلی شور، نشاط و پویایی فعالیت‌های هنری و فرهنگی مسجد محور است؛ چرا که امروز مساجد کشور از فعال‌ترین بستر‌های تعلیم‌وتربیت به شمار می‌روند.

وی بر اهمیت هم‌افزایی میان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور تأکید و با بیان این که رویکرد‌های نمایشگاهی، ضمن ارائه گزارش عملکرد و بیان تجربیات موفق عملیاتی، توانمندی و استعداد مجموعه‌ها به اشتراک گذارده می‌شود، خاطرنشان ساخت: نمایشگاه دستاوردها، بستر مناسبی برای معرفی، عرضه و اشتراک ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و تقویت بنیه‌های فرهنگ‌ساز در فضا‌های مختلف سرود، رسانه، متون آموزشی و تربیتی، تولیدات فرهنگی و... است.

خداداده ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم را الگویی موفق برای دیگر مجموعه‌های استانی دانست و افزود: این اتفاق بسیار خوب و ارزشمند نمایشگاهی می‌تواند تأثیرات بسیار مغتنمی را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام
captcha