شهرداری قم در عرصه فرهنگی پیشرو است
کد خبر: 4175297
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

شهرداری قم در عرصه فرهنگی پیشرو است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرداری قم در کار فرهنگی نسبت به سایر سازمان‌ها و نهادها پیش‌رو بوده است، گفت: احداث کتابخانه در پردیسان با توجه به جمعیتی که در این منطقه است، ضرورت دارد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۷۰ پروژه بزرگ شهری با اعتباری بالغ بر ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، حمل‌ونقل، فرهنگی، فضای سبز، سرمایه‌گذاری و شهرسازی که امروز 22مهرماه، در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل را محکوم می‌کنیم؛ این رژیم جعلی در طول سابقه خود نخستین ضربه اطلاعاتی را دریافت کرده است، لذا رزمندگان مقاومت اقدام بزرگی را رقم زدند.

وی با بیان اینکه این اقدام جبهه مقاومت دستاورد‌های بسیاری خواهد داشت، تصریح کرد: در عملیات طوفان‌الاقصی هیمنه دشمن شکسته شد و خانه عنکبوت به‌هم ریخت؛ عملکرد شهرداری قم در مقایسه سایر شهر‌ها در ابعاد مختلف رضایت‌بخش است، در بسیاری از شهرها، شهرداری‌ها توان ادامه و تکمیل پروژه‌ها را ندارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم قم به صورت نسبی از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر رضایت دارند، یادآور شد: شهرداری را نمی‌توان با سایر ادارات مقایسه کرد، چرا که تعداد مسئولیت‌ها و وظایف شهرداری با هیچ یک از سازمان‌ها قابل مقایسه نیست.

وی اضافه کرد: اختلاف سلیقه همه‌جا وجود دارد، اما کار مردم در سایه وحدت و همدلی پیش می‌رود، در نتیجه در مواردی برای جلب رضایت مردم باید از خواسته‌های خود کوتاه بیاییم.

امیرآبادی با بیان اینکه بخشی از مراجعه‌های مردمی در پردیسان برای کتابخانه است، عنوان کرد: احداث کتابخانه در پردیسان با توجه به جمعیتی که در این منطقه است، ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم در کار فرهنگی نسبت به سایر سازمان‌ها و نهاد‌ها پیش‌رو بوده است، یادآور شد: عملکرد سازمان فرهنگی شهرداری قم به‌خصوص در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت، مطلوب بوده است.

انتهای پیام
captcha