دوره آموزشی «تربیت مبلغ تبلیغ بالینی در مراکز درمانی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4172138
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
در قم؛

دوره آموزشی «تربیت مبلغ تبلیغ بالینی در مراکز درمانی» برگزار می‌شود

مرکز آموزش‌های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری مؤسسه تخصصی سلامت معنوی، دوره آموزشی «تربیت مبلغ تبلیغ بالینی در مراکز درمانی» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری مؤسسه تخصصی سلامت معنوی، دوره آموزشی «تربیت مبلغ تبلیغ بالینی در مراکز درمانی» ویژه برادران به صورت حضوری را برگزار می‌کند.

«تبلیغ بالینی به معنای بر بالین بیمار حاضر شدن و عیادت و دلجویی از وی بارویکرد توجه به معارف دینی است و در تحقق سلامت معنوی و جسمی بیمار بسیار موثر است، ضمن آنکه مبلغ بالینی در این فضا به همراهان بیمار و کارکنان مراکز درمانی نیز توجه دارد و خدمات معنوی و فرهنگی به ایشان ارایه می‌نماید.

گفتنی است از شرایط داوطلبین این دوره آموزشی می‌توان به «اتـمـام پـایـه ۹ حـوزه»، «آشـنایـی بـا مشــاوره» و «قـبولـی در مصاحبه» اشاره کرد.

شایان ذکر است «اعطا گواهینامه پایان دوره»، «عضویت در گروه‌های تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی» و «بهره بردن از فضای تبلیغی جدید در مراکز درمانی» از جمله مزایای دوره آموزشی «تربیت مبلغ تبلیغ بالینی در مراکز درمانی» می‌باشد.

شروع دوره مذکور از آبان ماه ۱۴۰۲، پنجشنبه‌ها صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ بوده و علاقه‌مندان جهت شرکت در آن می‌توانند تا تاریخ ۲۰ مهرماه با مراجعه به تارنمای مرکز آموزش‌های کاربردی به نشانی el.balagh.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha