دوره توانمندسازی طرح یاوران ولایت دانش‌آموزی در ارومیه برگزار شد
کد خبر: 4165384
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸

دوره توانمندسازی طرح یاوران ولایت دانش‌آموزی در ارومیه برگزار شد

دوره توانمندسازی طرح یاوران ولایت دانش آموزی در ارومیه با حضور سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد

سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، امروز 5 شهریور در دوره توانمندسازی طرح یاوران ولایت دانش‌‌آموزی که با همت سازمان بسیج دانش آموزی در ارومیه برگزار شد، گفت: سواد رسانه‌ای راهبرد تقویت نوجوانان و جوانان در برابر تاثیرات رسانه‌ای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه باید بیش از گذشته هوشیار باشیم چراکه دشمنان نظام و انقلاب افکار و به طور کلی ذهن جوانان و نوجوانان را هدف گرفته است، ادامه داد: لازمه صیانت از نسل جدید دربرابر تهدیدات دشمنان، آگاهی‌بخشی، بصیرت‌افزایی و روشنگری است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه رسانه‌های جمعی، خانواده‌ها و مدارس باید آگاه باشند، که چه خطراتی در کمین نسل جدید است، چون در این صورت بهتر می‌توانند در کنار فرزندان خود باشند و آنها را به مسیر درست هدایت کنند.

رجبی بسیج را یک ظرفیت عظیم به پهنای میهن اسلامی دانست و گفت: در بستر بسیج می‌توان نسل توانمند و متخصص و در عین حال متعهد و پایبند به ارزش‌های انقلابی و باورهای دینی تربیت کرد، پس باید از این ظرفیت حداکثر استفاده را به عمل آورد.

انتهای پیام
captcha