دوره مجازی «تربیت نسلی برای آینده» برگزار می‌شود
کد خبر: 4164647
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
از سوی ‌مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س)

دوره مجازی «تربیت نسلی برای آینده» برگزار می‌شود

مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در راستای تربیت نسل متعهد، متخصص و تراز انقلاب اسلامی دوره مجازی «تربیت نسلی برای آینده» را به صورت آفلاین با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین تراشیون برگزار می‌کند.

دوره آفلاین «تربیت نسلی برای آینده»به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در راستای تربیت نسل متعهد، متخصص و تراز انقلاب اسلامی به صورت آفلاین و مجازی دوره آموزشی «تربیت نسلی برای آینده» را با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین تراشیون ویژه خواهران و برادران برگزار می‌کند.

در این دوره مجازی مهارت‌های تربیت فرزند به پدران، مادران، مربیان و متولیان عرصه تعلیم و تربیت آموزش داده می‌شود؛ تقویت اراده در فرزندان، موانع اراده توانایی فرزندان در تحمل سختی‌ها، تقویت اعتماد به نفس، پیشرو و فعال بودن فرزندان، تربیت فرزندان شاد و با نشاط، کرامت و شخصیت‌بخشی به فرزندان بخشی از عناوین و مهارت‌هایی است که در این دوره آموزشی به شرکت کنندگان آموزش داده شده و به صورت علمی و عملی برای آن‌ها تبیین می‌شود.

مسئولیت پذیری، خانواده دوستی، ایجاد قوه تفکر و تحلیل، ولایت‌پذیری فرزندان، محبت اهل بیت(ع)، خوش اخلاق شدن فرزندان، قدرت تصمیم‌گیری، قدرت حل مسئله و خودباوری از دیگر مباحثی است که در این دوره برای شرکت‌کنندگان تبیین خواهد شد.

یادآورمی‌شود، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره می‌توانند در کانال مرکز به آدرس @Qhkarimeh عضو شده و با شماره ۰۲۵- ۳۷۱۷۵۵۱۵ تماس بگیرند.

لازم به ذکر است، اولویت پذیرش با کسانی است که زودتر در این دوره ثبت نام کنند و علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به سایت مرکز قرآن و حدیث به ادرس com.Qhkarimeh مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha