رسانه‌ها به بهتر شدن حال شهر کمک کنند
کد خبر: 4162437
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲

رسانه‌ها به بهتر شدن حال شهر کمک کنند

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با حضور در خبرگزاری ایکنا عنوان کرد: معجزه یک خبر عشق به کشور و آگاهی و امید به آینده را توسعه می دهد؛ تاثیر اخبار و رسانه‌ها بر مردم فوق العاده بالا است و این فرصتی برای ما است.

مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در بازدید از خبرگزاری ایکنا به مناسبت روز خبرنگار به اهمیت جهاد تبیین در عرصه رسانه در استان قم اشاره کرد و گفت: دشمنان در حال ضربه زدن هستند، اما دوستان آگاه در تلاش برای شفاف سازی هستند.

وی ادامه داد: معجزه یک خبر، عشق به کشور و آگاهی و امید به آینده را توسعه می‌دهد؛ تاثیر اخبار و رسانه‌ها بر مردم فوق العاده بالا است و این فرصتی برای ما است.

کلانترزاده پاسخگویی و نقد پذیری را در مدیریت شهری مورد توجه قرار داد و گفت: در این بزنگاه تاریخ که پیچ تاریخی است باید از خبرنگاران آگاه کمک بگیریم تا بگوییم حال شهرمان در حال بهتر شدن است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم بیان کرد: برخی کوتاهی‌ها در حوزه اخبار منصفانه نیست، اما از نقد‌های منصفانه‌ها استقبال می‌کنیم؛ و از خبرگزاری ایسنا انتظار داریم در بهتر شدن حال شهر و مردم به مجموعه شهرداری کمک کنند.

کلانترزاده با بیان اینکه از ظرفیت خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا استفاده می‌کنیم، اظهار کرد: در اوج کرونا جهاد دانشگاهی اقدامات شایسته‌ای در کمک به شهر و شهرداری انجام داده است؛ قابلیت‌های علمی و اجرایی جهاد دانشگاهی می‌تواند برای مدیریت شهری بسیار کمک کننده باشد.

انتهای پیام
captcha