برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت مساجد در اردبیل
کد خبر: 4162132
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
ویژه ائمه جماعات و بانوان طلبه؛

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت مساجد در اردبیل

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت مساجد ویژه ائمه جماعات و بانوان طلبه در اردبیل خبر داد.

حجت‌الاسلام صابر طهماسبی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام صابر طهماسبی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل، ۲۲ مردادماه، در اردبیل اظهار کرد: کارگاه آموزشی با عنوان مدیریت مساجد با حضور استاد اعزامی از قم حجت‌الاسلام تقی قرائتی، مسئول موسسه مسجد قم به مدت ۲ روز ویژه ائمه جماعات مساجد و بانوان طلبه حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) اردیبل برگزار شد.

وی به اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی اشاره کرد و افزود: کارگاه آموزشی مدیریت مساجد با هدف احیای کارکرد مسجد، مدیریت و ساماندهی به امور فرهنگی، اجتماعی و آموزش مسجدو نیز تاکید بر عدم انحصار مساجد به اعمال عبادی و تاکید بر پرداختن به امور عام‌المنفعه با محوریت مساجد و نیز تبدیل مساجد به پایگاه قرآنی برگزار شد.  

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل خاطر نشان کرد: ائمه جماعات مساجد باید بر این امر توجه داشته باشند که فرهنگ از دل قرآن کریم برخاسته و باید تمام فعالیت‌های فرهنگی در بخش‌های مختلف بویژه در مساجد باید پیوست قرآنی داشته و با تاسی به تعالیم ارزشمند قرآنی اجرا شود.

حجت‌الاسلام طهماسبی افزود: در این کارگاه آموزشی که به مدت دو روز در امحل سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد، استاد اعزامی از قم حجت‌الاسلام تقی قرائتی، مسئول موسسه مسجد قم به تدریس مباحث مربوط به موضوع کارگاه پرداخته و جزوه‌های آموزشی در خصوص محوریت مساجد در برنامه‌های فرهنگی به مخاطبین جهت مطالعه ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha