چهارمحال‌وبختیاری بالاترین مشارکت را در دومین مهرواره «هوای نو» کسب کرد
کد خبر: 4161898
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

چهارمحال‌وبختیاری بالاترین مشارکت را در دومین مهرواره «هوای نو» کسب کرد

از مجموع یک‌هزار و ۳۰۰ هیئت مذهبی فعال در چهارمحال‌وبختیاری، ۸۳۷ هیئت استان در دومین دوره مهرواره «هوای نو»، شرکت داشتند و این استان با مشارکت بیش از ۷۰ درصدی فعالان و خادمان هیئت‌های مذهبی، رتبه نخست کشور را از حیث میزان مشارکت در این مهرواره کسب کرد.

مهرواره هوای نو

نورالله جلیل، کارشناس دفتر تشکل‌های دینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه دومین دوره مهرواره «هوای نو» و تجلیل از برگزیدگان سال هیئت‌ها و تشکل‌های دینی کشور در هفته گذشته، اظهار کرد: از مجموع یک‌هزار و 300 هیئت مذهبی فعال در چهارمحال‌وبختیاری، 837 هیئت استان در این رویداد شرکت داشتند که بالاترین میزان مشارکت در بین استان‌های کشور بود.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال خوب و مشارکت بیش از 70 درصدی فعالان و خادمان هیئت‌های مذهبی استان در دومین دوره مهرواره «هوای نو»، چهارمحال و بختیاری رتبه نخست کشور را از حیث درصد مشارکت کسب کرد.

جلیل بیان کرد: این مهرواره به‌صورت استانی نیز برگزار و طی آن، 12 هیئت و فعال هیئات مذهبی از بین ثبت‌نام شدگان برگزیده شدند که به زودی در مراسمی از این افراد تجلیل به عمل خواهد آمد.

یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه دومین مهرواره هوای نو عصر دوشنبه، ۱۶ مرداد با حضور مسئولان کشوری و فرهنگی و پیرغلامان سیدالشهدا(ع) در تالار وحدت تهران برگزار و برگزیدگان در چهار بخش «تولیدات هیئت»، «نهاد هیئت»، «فراهیئت» و «ارکان هیئت» و ۶۸ رشته معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha