حضور 2 داور در هر رشته از مسابقات قرآن اوقاف قم و افزایش سطح کیفی مسابقات
کد خبر: 4161737
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸

حضور 2 داور در هر رشته از مسابقات قرآن اوقاف قم و افزایش سطح کیفی مسابقات

شرکت‌کننده حفظ 5 جزء مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قم با اشاره به اینکه حضور 2 داور برای هر رشته از مسابقات امسال نشان از کیفیت بالای مسابقات دارد، گفت: ارزیابی اساتید و ریز نمراتی که پس‌از پایان اجرای هر شرکت‌کننده داده می‌شود برای رشد و محک زدن متسابق بسیار مؤثر است.

علی حیدری‌چناری، شرکت‌کننده حفظ 5 جزء مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از ستاد خبری مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه قم، علی حیدری‌چناری، شرکت‌کننده حفظ 5 جزء مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قم در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه برای اولین بار در مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه شرکت کردم، بیان کرد: سطح کیفی مسابقات از نظر زمان و مکان برگزاری بسیار بالا بود و همچنین متسابقین از سطح کیفی و کمی بسیار خوبی برخوردار بودند.

وی با بیان اینکه تاکنون در مسابقات قرآن بسیج و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه شرکت کردم، تصریح کرد: مسابقات قرآن اوقاف، شرایط سنی بالای 18 سال دارد و به‌همین خاطر تا امسال شرایط حضور در مسابقات را نداشتم.

حیدری‌چناری با اشاره به اینکه حضور 2 داور برای هر رشته از مسابقات امسال نشان از کیفیت بالای مسابقات دارد، ادامه داد: ارزیابی اساتید و ریز نمراتی که پس‌از پایان اجرای هر شرکت‌کننده داده می‌شود برای رشد و محک زدن متسابق بسیار مؤثر است.

وی اظهار کرد: یادگیری و آموزش قرآن بر هر مسلمانی واجب است زیرا آنچه که برای زندگی ما لازم است در قرآن ذکر شده و تسلط کافی بر قرآن می‌تواند مسیر دنیوی و اخروی انسان را هموار کند.

حیدری‌چناری با بیان اینکه حضور داوران در اتاقی جداگانه از سالن اجرای متسابقین اضطراب آنان را کاهش می‌دهد، بیان کرد: در مسیر حفظ قرآن کریم به‌دنبال حفظ کل قرآن کریم هستم و امیدوارم این توفیق نصیب من شود.

وی گفت: انسان از برکت قرآن وسعت زمان و وقت پیدا می‌کند و در کنار این برکت اگر برنامه‌ریزی معین و مشخصی برای آموزش قرآن و تحصیلات به‌طور همزمان داشته باشیم، هیچ‌کدام از فعالیت‌هایمان به تعویق نمی‌افتد.

انتهای پیام
captcha