حمایت مدیریت شهری قم از هیئت‌ها و مساجد در ایام عزاداری
کد خبر: 4159053
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

حمایت مدیریت شهری قم از هیئت‌ها و مساجد در ایام عزاداری

عضو شورای شهر قم با اشاره به حمایت از مساجد و هیئت‌های مذهبی را در ماه محرم و صفر، گفت: شهرداری قم اجرای برنامه‌های فرهنگی را در اولویت قرار داده و امروز در کنار توجه به توسعه و پیشرفت شهر به فرهنگ و تقویت هویت دینی و انقلابی مردم نیز توجه می‌کند

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلایی، عضو شورای شهر قم با اشاره به اهمیت تکریم شعائر اسلامی و ملی اظهار کرد: امروز با توجه به توطئه‌های دشمنان، وظیفه مدیران سنگین شده و باید در سنگر فرهنگ نیز با قوت و قدرت فعالیت کنند.

وی با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در حوزه فرهنگ، ادامه داد: شهرداری قم اجرای برنامه‌های فرهنگی را در اولویت قرار داده و امروز در کنار توجه به توسعه و پیشرفت شهر به فرهنگ و تقویت هویت دینی و انقلابی مردم نیز اهمیت داده و شورا نیز از برنامه‌های شهرداری حمایت می‌کند.

عضو شورای شهر قم مهم‌ترین کار شهرداری و شورا را حمایت از برگزاری برنامه‌های مذهبی و دینی دانست و بیان کرد: باید برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با مدیریت و مشارکت حداکثری مردم انجام شود و مدیریت شهری تنها بستر لازم برای اجرای برنامه‌ها را فراهم کند.

وی با اشاره به حمایت از مساجد و هیئت‌های مذهبی در ماه محرم و صفر، گفت: امسال شهرداری قم با توجه به تدوین دستورالعمل حمایت از مساجد و مراکز فرهنگی با مدیریت قوی‌تری بستر لازم برای برگزاری مراسم عزاداری هیئت‌های مذهبی و مساجد را در سطح شهر فراهم کرده است.

طلایی با محکوم کردن توهین به قرآن و شعائر اسلام، گفت: توهین به هر مکتب و دینی در اسلام نکوهش شده و دشمنان بدانند حضور پرشور مردم در مراسم عزاداری روز‌های تاسوعا و عاشورا نشان می‌دهد هیچ تبلیغات و توهینی نمی‌تواند مردم را از مسیر اسلام و امام حسین (ع) دور کند.

عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم در پایان با قدردانی از زحمات کارکنان شهرداری در تمام معاونت‌ها و سازمان‌ها گفت: امسال شاهد برگزاری پرشور و هماهنگ برنامه‌های عزاداری در تمام نقاط شهر بودیم و باید به مدیریت شهری و شهرداری خدا قوت گفت.

انتهای پیام
captcha